مدیریت، منابع انسانی و بهره وری

مدیریت، منابع انسانی و بهره وری

قالب بندی:word

تعداد صفحات: 174

سوال اساسی این است که عوامل ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در سازمانها چیست؟ سازمانها چگونه اعتماد به نفس خودشان را افزایش دهند؟ و بالاخره از چه طریقی می توانند، موفقیت خودشان را تضمین کنند؟ زیرا اطمینان سازمانی، لزوما" ضامن موفقیت نیست، زیرا عوامل محیطی سازمان از جمله تهدیدات محیطی یا فراهم نیامدن فرصتهای محیطی می توانند مانع این موفقیت شوند.

تحقیق در قالب طراحی شاخص سنجش اطمینان و اعتماد به نفس کسب و کار سازمانی به شکل مقایسه ای با توصیف مزایا و معایب ممکن در شرایط مختلف ارائه و درانتها، اثرات و راهکارهای پیشنهادی برای سازمانهای ایرانی نیز توصیف می شود.

لازم به توضیح است که در پاره‌ای از جملات این مقاله، دو واژه «اطمینان سازمانی» و «اعتماد به نفس در کسب و کار» معادل گرفته شده است.

فهرست:

فصل 1: اطمینان سازمانی در کسب و کار

فصل 2:الزامات مدل اعتماد به نفس در کسب وکار

فصل 3:اندازه گیری بهره وری واحدهای تولیدی

فصل 4:نقش خودکارآمدی درتوانمندسازی کارکنان

فصل 5:مهندسی مجدد منابع انسانی از طریق فناوری اطلاعات

فصل 6:تهیه و طراحی سیستم اطلاعات منابع انسانی

فصل7:تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی

فصل 8:مدیریت منابع انسانی در سازمانهای یادگیرنده

فصل9:انواع پرداختهای تشویقی

فصل 10:استرس،دلایل و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان سازمان

فصل 11: نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان

فصل 12: مدیریت منابع انسانی در عرصه جهانی

فصل 13: چالشهای فراروی مدیریت منابع انسانی

فصل 14: سرمایه اجتماعی و جنسیت در محیط کار

فصل 15: نقش مهارتهای انسانی در کسب مزیت رقابتی

فصل 16: هنر رفتار با افراد دشوار

فصل 17: مدیریت پاداش
فصل18: منابع انسانی در آغاز هزاره سوم

فصل 19: نقش فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی

فصل 20:بررسی ویژگی‌های مدیران و مهم‌ترین راهکارهای اجرایی در ایجاد انگیزه

فصل 21:ویژگی‌های مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان از دیدگاه حضرت علی(ع)

فصل 22:عوامل مؤثر بر کارآیی کارکنان و ایجاد انگیزه در آنان از دیدگاه حضرت علی(ع)

فصل 23:امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان


خرید و دانلود مدیریت، منابع انسانی و بهره وری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.