دانلود گزارش شناخت دوره توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

فرمت: فایل ورد

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات فایل: 11

فهرست هوشمند: نیاز ندارد

 

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

گزارش شناخت دوره توجیهی بدو خدمت

(ویژه دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم ، دیپلم و پایینتر)

عنوان شغل: ماما


خرید و دانلود دانلود گزارش شناخت دوره توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

مطالعه تنش های پسماند در فرآیند کشش عمیق کاسه رینگ فولادی خودرو سواری به روش المان محدود

یکی از مهمترین روش های ساخت کاسه رینگ چرخ به عنوان یک قطعه فوق ایمنی در خودرو، شکل دهی از طریق فرایند کشش عمیق است. با توجه به ماهیت فرایند کشش عمیق و نیز چند مرحله ای بودن ساخت قطعه ای نظیر کاسه رینگ، در محصول نهایی هر دو نوع تنش پسماند کششی و فشاری به وجود می آیند. وجود تنش های پسماند کششی همواره به ایجاد و رشد ترک در ماده کمک می کند و به عنوان یک عامل نامطلوب منجر به کاهش عمر آن می گردد در مقابل تنش های پسماند فشاری مقاومت ماده را در برابر رشد ترک افزایش می دهد و در جهت افزایش عمر خستگی قطعه عاملی مفید تلقی می شود. در این پژوهش از نرم افزار Hypermesh جهت مش بندی و نرم افزار Ls-dynaجهت شبیه سازی و تحلیل تنش ها و از نرم افزار solid work جهت مدل سازی حجمی قطعات قالب و محصول که در این پژوهش رینگ خودرو پراید انتخاب گردیده استفاده شده است. با توجه به نتایج شبیه سازی های صورت گرفته مشاهده شد که تنشهای پسماند در کاسه رینگ پس از شکل دهی از مرتبه 100 الی 200 مگا پاسکال می باشد، که امکان چشم پوشی از آن در تحلیل های استحکامی و نیز تخمین عمر وجود ندارد.

 


خرید و دانلود مطالعه تنش های پسماند در فرآیند کشش عمیق کاسه رینگ فولادی خودرو سواری به روش المان محدود

تحقیق روشهای غلبه بر مشکلات

چگونه بر مشکلات غلبه کنیم یکی از مهمترین توانمندی های انسان قدرت مقابله با مشکلات روزمره زندگی است .منظوراز مقابله تلاشی است که برای کنترل و اداره کردن موقعیت های حساس و تنش زا انجام می دهیم هر کس در مقابله با مشکلات از روشی استفاده می کند . یکی ازاشکال مقابله که سودمندترین نتایج را در برخورد مناسب با مشکلات در بر دارد، تمرکزبر مشکل (یعنی بررسی کردن مسائل و یافتن راه حل ) است . این مهارت ، فرایندتفکرمنطقی و منظمی است که به فرد کمک می کند تا هنگام رویارویی با مشکلات، راههای متعددی را جست و جو و بهترین راه حل را انتخاب کند.مراحل حل مسئله حل مسئله مراحلی متوالی و پیوسته و مبتنی بر تفکر منطقی دارد که عبارتند از:-1 انتخاب رویکردی صحیح نسبت به مشکل-2 تعریف دقیق مشکل-3 یافتن راه حلهای متعدد-4 ارزیابی راه حلها-5 انتخاب بهترین راه حل-6 عمل به بهترین راه انتخابی بسیاری از افراد دیدی منفی نسبت به مشکل دارند . چنین دیدگاهی مانع هر گونهاقدام موفقیت آمیز برای حل مسئله می شود . این دیدگاهها حاوی افکارغیرمنطقی،و..... 

با تخفیف بمدت محدود


خرید و دانلود تحقیق روشهای غلبه بر مشکلات

تحقیق چالش های محیط زیستی قرن حاضر

چالش های محیط زیستی قرن حاضر انواع زیادی از آلاینده های هوا سپهر و وجود دارد که بخش انسانی آلودگی هوا در این شهرفراوان تر از همه بوده که به شدیدترین مشکلات آلودگی و بهداشتی منجر می شودرشد سریع جمعیت انسانی زیربنای همه مشکلات زیست محیطی است. مشکلات محیط زیست را نمی توان حل کرد مگر آنکه مشکل جمعیت انسانی حل شود و برای این کار باید یادبگیریم که تعداد کل افراد را روی زمین به رقمی محدود کنیم که محیط زیست قادر به تامین آن باشد. شهری مثل تهران از این قاعده مستثنی نیست. در واقع باید در این شهر بین فعالیتهای صنعتی و تجاری و کیفیت محیط زیست شهری هماهنگی به وجود آورد. در واقع تصمیم گیری در مورد مسایل محیط زیست در ارتباط با جامعه، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ارزش ها واطلاعات علمی است. امروزه یکی از مسایل مطرح در تهران آلودگی هواست.هوا سپهر همواره برای گازها یا مواد زاید معلق یک چال (محل انباشت یا ذخیره) بوده است،هرجا که مقدار ضایعات وارد شده به هوا سپهر از قابلیت آن در پراکنده کردن و فروپاشی ضایعات فزونی بگیرد مشکل بروز می کند. از زمانی که بشر از آتش بهره جسته هوا سپهر به عنوان چال دفع ضایعات به کار گرفته می شده است. آلودگی هوا بر بسیاری از جنبه های محیط ما اثر می گذارد. تاثیر ناگوار بر منابع و مناظر، پوشش گیاهی خاک، کیفیت آب،ساختمان های طبیعی و مصنوعی و سلامت انسان ها از جمله آنهاست. مسئله مهم دیگر که در این شهر بزرگ با آن روبه رو هستیم، آلاینده های هوا بر منابع دیداری نیز تاثیر نامطلوب دارد. زیرا هوا سپهر را بد رنگ و میدان دید را محدود می کند و شفافیت آن را تا به آن حد ازبین می برد که تضاد قسمت های مختلف اشیای دور کاهش می یابد. در هوای آلوده مناطق دور را نمی توان دید و آنچه دیده می شود از نظر رنگ،تضاد (کنتراست) چندانی ندارد. درگذشته آلودگی در سطح این شهر محدود بود اما امروزه به بسیاری از فضاهای باز هم کشیده شده است. آلاینده های هوا به راه های مختلفی بر سلامت انسان اثر می گذارند، تاثیر آنها برفرد بستگی به دوز یا تراکم تماس و سایر عوامل از جمله حساسیت افراد دارد. مردمی که دراین شهر از بیماری های تنفسی رنج می برند به احتمال بسیار تحت تاثیر آلاینده های هوا قراردارند. افراد سالم معمولاً در مدت کوتاهی به آلودگی هوا عادت می کنند در عین حال این هواممکن است یک مشکل بهداشتی جدی باشد.آلاینده های هوا با انباشت در منابع خاک این منطقه (تهران) موجب تباهی و فروافت کیفیتآن شده اند.


خرید و دانلود تحقیق چالش های محیط زیستی قرن حاضر

کاربرد تحلیل آماری چند متغیره جهت مدیریت آب های زیرزمینی در یک سفره ساحلی

مشخصات نویسندگان مقاله کاربرد تحلیل آماری چند متغیره جهت مدیریت آب های زیرزمینی در یک سفره ساحلی

ضرغام محمدی - استادیار بخش علوم زمین دانشگاه شیراز
محمد زارع - دانشیار بخش علوم زمین دانشگاه شیراز
بهروز شریف زاده - دانشجوی کارشناسی ارشد بخش علوم زمین دانشگاه شیراز

چکیده مقاله:

در این تحقیق, گروه بندی 72 نمونه آب و 15 متغیر هیدروشیمیایی مربوط به سفره ساحلی آبدان- دیر در استان بوشهر به کمک روش های FKM و KMC انجام شده است. گروه های بهینه براساس حداقل کردن فاکتورهای FPI, MPE و شرایط هیدروژئولوژیکی آبخوان انتخاب شده اند. 4 گروه اصلی در منابع آب تشخیص داده شده که نشان دهنده 4 منطقه متفاوت از نظر کیفیت منابع آب می باشند. جهت تعیین و شناسایی فرآیندهای مهم و اثرگذار در کیفیت شیمیایی آب از روش PCA کمک گرفته شده و 3 فرآیند اصلی شامل تبخیر, نفوذ آب های آهکی و آب های برگشتی کشاورزی به عنوان مهمترین عوامل کنترل کننده کیفیت آب آبخوان تشخیص داده شده است. توزیع مکانی گروه های انتخاب شده و فرآیندهای موجود الگوی مناسبی جهت مدیریت منابع آب از نظر برداشت آب و حفاظت از منابع آب موجود پیش روی ما قرار می دهد.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل آماری چند متغیره - هیدروشیمی - سفره ساحلی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

محمدی, ضرغام؛ محمد زارع و بهروز شریف زاده، ۱۳۸۸، کاربرد تحلیل آماری چند متغیره جهت مدیریت آب های زیرزمینی در یک سفره ساحلی، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز

خرید و دانلود کاربرد تحلیل آماری چند متغیره جهت مدیریت آب های زیرزمینی در یک سفره ساحلی