ماشین های بسته بندی در صنایع غذایی

مقاله ماشین های بسته بندی در صنایع غذایی

فرمت : word

شرح مختصر : ماشین های بسته بندی تک لوله برای انجام بسته بندی هایی در اندازه خانواده طراحی شده و برای لفاف بندی انواع بیسکوئیت های گرد ، مربع یا مستطیل شکل مورد استفاده قرار می گیرند بیسکوئیت ها از قسمت قیفک وارد دستگاه می شوند و دستگاه تغذیه خودکار به گونه ای عمل می کند که .....

فهرست :

ماشین های خودکار بسته بندی روغن خوراکی

ماشین های بسته بندی در اندازه خانواده

ماشین های خودکار شکلات پیچ پر سرعت

ماشین های لفاف بند بیسکوئیت خامه دار

ماشین های بستر مسطح

فیلترهای توده ای

ماشین های نیمه خودکار

ماشین های بسته بندی افقی

ماشین های بسته بندی پروپک

تاریخچه بسته بندی و کنسرو

منشاء بسته بندی و کنسروهای مدرن

پوشش ها و روکش های خوراکی

بسته بندی اتمسفر تعدیل شده

ملزومات مورد نیاز در بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی بیولوژیکی

آخرین پیشرفت های بسته بندی مواد غذایی


خرید و دانلود ماشین های بسته بندی در صنایع غذایی

پروژه حسابداری بیمارستان word

مقدمه

امروزه با رشدوتوسعه تکنولوژیهای پیشرفتهدر ابعاد مختلف توام با افزایش پیچیدگیوتنوع فعالیتها، درک اینتغییراتوسنجش تاثیرات آنبر هزینه های سازمانی اهمیت زیادی دارد. اهمیت این امر برای واحدهای خدماتی با توجهبه اینکه درجه تنوعوتغییرات در آنها، نسبت به فعالیتهای تولیدی بیشتر است، مضاعف می باشد. بدیهی است کهشناخت این فعالیتهاوسنجشتاثیرات آن برهزینه های سازمانی مستلزم طراحی یک سیستم مناسب هزینه یابی در اینزمینه می باشد. اهمیت شناخت وکنترل هزینه ها چه در موسسات دولتیوچه در سازمانهای خصوصی برکسی پوشیده نیست. اما دستیابی به این مهم، نیازمند طراحی یک سیستم مناسبوکارآ است که قادر به شناختتنوع وپیچیدگی فعالیتهای، وسنجش تاثیرآن بر هزینه های ارائه خدمات باشد. سیستم هایسنتی هزینه یابی، خصوصا سیستمهایی که در سطح بیمارستانهای کشور استفاده می گردد،بدلیل ماهیت آن عملا قادر به برآوردن این انتظارات نمی باشد. چون این سیستمها براساس یکسری تعرفه های ثابت وضع شدهوبدون توجه به شرایطووضعیت هر بیمارستان، بهایتمام شده خدمات ارائه شده را محاسبه می کند. بدیهی است که استفاده از این روش علاوهبر این که باعث ایجاد اشکالاتونواقصی در محاسبه بهای تمامشده واقعی می گردد، اطلاعات مناسبی را برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار نمیدهند. بنابراین لزوم استفاده از سیستمهای نوین هزینه یابی که در سطح دنیا معمول میباشد، بعنوان یک ضرورت اساسی مطرح است. یکی از سیستم های نوین هزینه یابی که کاربردهای گوناگون آن در فعالیتهای خدماتی روز به روز در حال گسترش است، سیستم “هزینه یابی برمبنا ی فعالیت“ یا اصطلاحا سیستم "ABC"1 است. این سیستم بابکارگیری روشهای مناسب، اثرات حاصل از تغییرات فعالیتها، پیچیدگی، تنوعوویژگیهای خاص هر فعالیت رادر محاسبه هزینه های آن منظور می کند. یکی از ویژگیهای این سیستم که آن را از سایرسیستم ها متمایزمی کند، توانایی شناسایی دقیق هزینه ها وارائه اطلاعات غیر مالی جهتبهبود عملکرد وافزایش کار آیی فعالیتها می باشد. وتا حد ممکن با بکارگیریروشهای مناسب این اثرات را بطور کمّی جذب محاسبه بهای تمام شده خدمات ومحصولات می کند.

2-فواید ناشی از اجراوبکارگیری سیستمپیشنهادی

با توجه به اینکه سیستم تعرفــــهگذاری موجود در نظام بیمارستانی از جنبه های مختلف مناسب نمی باشد، بنابراین ارائهسیستمی که بتواند نقایص سیستم موجود را برطرف کند، بسیار مفیدواساسی تلقی می گردد. فوایدناشی از اجرای سیستم پیشنهادی، با توجه به استفاده کنندگان اطلاعات سیستم هزینهیابی بیمارستانی (مدیرانوتصمیم گیرندگان بیمارستان، دولتها، بخش خصوصی، شرکتهای بیمهوسرمایه گذاران) متفاوت میباشد. بطور کلی فواید ناشی از اجرای سیستم پیشنهادی در دو جنبه اصلی قابل طرح استکه عبارتند از:1- اطلاعاتی که سیستم پیشنهادی می تواند برای استفاده کنندگان داخلیبیمارستان فراهم کند و2- اطلاعاتی که این سیستم می تواند برای سایر استفاده کنندگانخارجی فراهم کند. بر این اساس مهمترین منافع سیستم پیشنهادی برای استفاده کنندگانداخلی عبارت است از

1-ارائة مفاهیم نظری در موردمعرفیوشناسایی مبانیسیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) وسازمانهایی که این سیستم رابرای هزینه یابیوتهیهاطلاعات مورد نیاز بکار گرفته اند.

2-تخصیص دقیق هزینهها به فعالیتهای مورد نیاز برای انجام خدمات وسپس محاسبه دقیقوصحیح بهای تمام شده خدماتارائه شده از طرف بیمارستان با توجه به مبانی سیستم ABC در بخشهایمختلف.

3-تهیهوارائه اطلاعات جانبی برایتصمیم گیرندگانومدیریتبیمارستان، از جمله استاندارد نمودن فعالیتها، آنالیز فعالیتها، شناسایی فعالیتهایدارای ارزش افزودهوبدونارزش افزوده، تعیین زمان انجام فعالیتها، تعیین مواد ولوازم مصرفی برای انجام هرفعالیت، ابزار وتجهیزات مورد نیاز برای انجام فعالیتهاوغیره.

4-تعیین منابعوامکانات مورد نیاز برایانجام فعالیتها از نظرمیزان هزینه منابع مصرفی.

5-فراهم نمودن اطلاعات لازمبرای نظام بودجه بندی بیمارستانی خصوصاً بودجه بندی بر مبنای فعالیت1(ABB) .

6-فراهم کردن اطلاعات مناسببرای ارزیابی عملکرد کارکنان در بخشهای مختلف بیمارستانوهمچنین ارزیابیعملکرد با سایر بیمارستانها2(BM )برای جبران دهیخدماتوتشویق عملکردمناسب.

7-فراهم کردن یک مبنا وپایهبرای اجرای سیستم بهبود مستمر3از طریق بکارگیری سیستمکایزنوهزینه یابیهدفی4.

منافع ناشی از اجراوبکارگیری سیستم پیشنهادیبرای استفاده کنندگان خارجی

1-ارائه اطلاعات مناسب برای تصمیم گیری در خصوص سرمایهگذاری بخش خصوصیومشارکتاین بخش در نظام بیمارستانی.

2-استفاده از اطلاعات تعییننرخ بازگشت سرمایه5 (ROI )، سودآوریسرمایه گذاری انجام شدهومقایسه آن با سایر سرمایه گذاریها در بخشهای مختلف اقتصادی.

3-تصمیم گیری در خصوص تعیینووضع میزان تعرفهوفرانشیز پرداختی از طرفسازمانهای بیمه با توجه به نوع بیماریهاوخدماتی که از طرفبیمارستانها به بیمه شدگان ارائه می گردد.


خرید و دانلود پروژه حسابداری بیمارستان word