ریاضی مهندسی1و2

دانشجویان عزیز رشته های مهندسی اگر تا بحال با ریاضی مشکل داشتید این جزود رو بخونید بسیار ساده و روان ریاضی رو یاد میگیرید.


خرید و دانلود ریاضی مهندسی1و2

ساعت دیجیتال

عنوان پروژه: ساعت دیجیتال

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 93

شرح مختصر:

در واقع یک تابلوی نمایشگر دیجیتالی، متن مورد نظر خود را از طریق تجهیزات ورودی همچون کیبورد و یا پورت سریال دریافت می کند. و این اطلاعات را در اختیار پردازنده قرار می دهد. سپس پردازنده پس از آنالیز اطلاعات آن را در حافظه تابلو ذخیره نموده. علاوه بر آن حافظه موجود در تابلو
می تواند کدهای برنامه را در خود نگهداری نماید. از طرفی پردازنده با توجه به اطلاعات ذخیره شده، سیگنالهای لازم را جهت نمایش تولید کرده و در اختیار درایورها قرار می دهد. با توجه به اینکه نحوه چیدمان LED‌ ها در نمایشگر به صورت ماتریسی می باشد، لذا دو دسته درایور برای راه اندازی ماتریس نیاز است که شامل درایورهای سطر و درایورهای ستون می باشند. این درایورها با توجه به فرامین دریافتی از سوی پردازنده، با روشن و خاموش نگاه داشتن LED‌ های موجود در ماتریس، باعث به نمایش درآمدن مطالب (اعم از متن و یا تصویر) بر روی ماتریس خواهند شد.

به این تصویر نگاه کنید، تصویر صورتک خندان!

در نگاه اول تصویر به صورت یک تصویر کامل و یکپارچه به نظر می رسد. اما اگر کمی با دقت بیشتر به آن دقت کنید و تا حد امکان آنرا بزرگ نمایید متوجه خواهید شد که در واقع آن تصویر از نقاط (Pixel) متعددی تشکیل شده. پس تصویر را می توان مجموعه نقاطی دانست که دارای رنگهای
متفاوتی اند. هر یک از این نقاط را یک جزء تصویر (Element Picture) و این خاصیت موزائیکی تصویر می نامند.

هر چه تعداد اجزاء تصویر در واحد سطح بیشتر باشد، وضوح بیشتر می باشد. به عبارت دیگر تصویر به واقعیت نزدیکتر بوده، جزئیات آن بهتر دیده می شود. در تابلوهای دیجیتالی نیز خاصیت موزائیکی وجود دارد. تصویر تابلو توسط ماتریسی از LED‌ ها ایجاد می گردد. در اینجا ابعاد یک جزء تصویر به اندازه قطر یک LED است. که از یک فاصله معین چشم بیننده قادر به تمایز نقاط تصویر ایجاد شده نبوده و یک تصویر را یکپارچه احساس می کند

فهرست مطالب

مقدمه................................................................... 1

فصل اول: فیبر مدار چاپی

انواع فیبر مدار چاپی..................................................... 4

طریقه ساخت فیبر مدار چاپی............................................................... 4

طریقه نصب قطعات بر روی فیبر مدارچاپی.................................................... 4

رسم نقشه مربوط به خطوط پشت فیبر................................................. 4

انتقال نقشه مدار بر روی فیبر.................................................... 5

فصل دوم: میکروکنترلرها

AVR............................................................................. 7

خصوصیات ATtiny10، ATtiny11، ATtiny12................................................ 8

میکروکنترلر AVR........................................................ 10

توان مصرفی پایین............................................................ 10

نکات کلیدی و سودمند حافظه فلش خود برنامه ریز................................ 11

راههای مختلف برای عمل برنامه ریزی.................................................. 11

خود برنامه ریزی توسط هر اتصال فیزیکی................................ 11

ISP............................................................................... 11

فصل سوم:Bascom

معرفی کامپایلر Bascom.................................................................................... 13

معرفی منوهای محیط Bascom................................................................ 13

معرفی محیط شبیه سازی..............................17

معرفی محیط برنامه ریزی................................................................... 19

ساخت programmerSTK200/300............................................................ 20

فصل چهارم:معرفی IC ATM8

معرفی پایه های IC ..............................24

فصل پنجم: نرم افزار

بدنه یک برنامه در محیط Bascom................................................................. 31

معرفی میکرو..............................31

کریستال.................................................................... 31

اسمبلی و بیسیک....................................................................32

آدرس شروع برنامه ریزی حافظه Flash............................................... 32

تعیین کلاک......................32

پایان برنامه.......................33

اعداد و متغیرها و جداول Look up............................................................. 33

دیمانسیون متغیر.................................................................... 33

دستور Const...............................................34

دستور CHR................................................................. 35

دستور INCR........................................................35

دستور DECR...........................................35

دستور CHEcksum.................................................... 36

دستور Low................................................... 36

دستور ..................................................... 36

دستور Rotate.................................................................. 36

تابع format..................................................................... 37

جدولLook up......................................38

دستور Hex................................................. 38

رجیسترها و آدرس های حافظه........................................... 39

دستور Set..................................................... 39

دستور Reset...................................................... 39

دستور Bitwait................................................................. 39

دستور Out.............................................. 40

دستور INP.................................. 40

دستورالعمل های حلقه و پرش.............................................................. 40

دستور GoTo و JMP ..................................................... 40

دستور Do-Loop............................... 41

دستور for- Next........................................... 41

دستور f.................................................... 42

دستور Case...................................... 43

فصل ششم: پیکره بندی تایمر/کانتر صفر و یک

پیکره بندی تایمر/کانتر صفر در محیط Bascom....................................... 46

پیکره بندی تایمر/کانتر یک در محیط Bascom.............................. 47

معرفی زیربرنامه....................................... 48

فصل هفتم : طراحی پروژه ................... 50

ضمائم ................................. 60

مراجع.............................................. 88


خرید و دانلود ساعت دیجیتال

بررسی ارتباط جو روانی،اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی

عنوان پایان نامه: بررسی ارتباط جو روانی، اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی( همراه با پرسشنامه و کار آماری )

پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 112

شرح مختصر:

مقدمه و هدف:جو روانی-اجتماعی کلاس درس یکی از عوامل موثربر پیشرفت تحصیلی دانشجویان است. جو روانی-اجتماعی کلاس ،تاثیرات معناداری بر رفتارهای یادگیری دانشجویان ،باورهای مربوط به خود، اسنادهای علمی، انگیزش تحصیلی و اجتماعی،عملکرد هیجانی ، ارزش ها و پیشرفت تحصیلی دارد. این مطالعه به منظور بررسی ارتباط جو روانی-اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکترای حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت گرفته است.

مواد و روشها: این مطالعه توصیفی -تحلیلی و از نوع مقطعی است که در دانشجویان دکترای حرفه ای (پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی) دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اساتید آنها با استفاده از پرسشنامه جو روانی-اجتماعی کلاس درس(میشو ،کومو و گوپیل)در دو سطح ادراک و انتظار ،در بین 115 نفر دانشجوی پزشکی،42نفر دانشجوی دندانپزشکی و 65 نفر دانشجوی داروسازی و همچنین تعداد 21 نفرعضوهیئت علمی انجام شد. برای توصیف داده ها از شاخص های مرکزی و پراکندگی و همچنین جداول استفاده گردید و به منظور تحلیل داده ها نیز از آزمون های tبا دو گروه مستقل، t زوجی، آزمونANOVA و همچنین ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. سطح معنی داری دراین مطالعه کمتر از 0.05 در نظرگرفته شده است.

یافته ها:مقایسه نمره انتظار (77/4 ± 80/31) و ادراک (60/4 ± 2/29) اساتید از جو کلاس نشان دهنده اختلاف معنادار می باشد(P<0.05 ). با استفاده از آزمون ANOVA به طور مشخص سطح انتظار اساتید بیشتر از ادراک می باشد.در دانشجویان نیز مقایسه نمره انتظار (37/4 ± 03/29) و ادراک (10/5 ± 433/24) از جو کلاس نشان دهنده وجود اختلاف معنادار می باشد و به طور مشخص سطح انتظار بیشتر از ادراک می باشد(P<0.001).و مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان سه دانشکده از جو کلاس نیز نشان دهنده اختلاف معنادار می باشد و به طور معناداری سطح انتظار بیشتر از ادراک می باشد(P<0.01). این در حالی است که بین دانشجویان 3 رشته از نظر تفاوت بین انتظار و ادراک، تفاوتی وجود ندارد(P>0.05).مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان و اساتید از جو کلاس نیز نشان دهنده اختلاف معنادار می باشد و به طور معناداری سطح انتظار(P<0.05) و ادراک (P<0.001) اساتید بیشتر از دانشجویان است.وبین معدل دانشجویان فقط با نمره ادراک همبستگی ضعیف و منفی (معکوس) وجود دارد P=0.042)).

نتیجه گیری:درمجموع یافته های این مطالعه نشان می دهد که بین جو روانی-اجتماعی کلاس و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد. برای پیشگیری از افت تحصیلی شناسایی و توسعه مدلهای مفهومی به ویژه، تدوین و توسعه ی یک مدل تجربی ازعملکرد تحصیلی برپایه ویژگیهای شناختی در این راستا می تواند کمک کننده باشد .

فهرست مطالب

چکیده. ‌أ

فهرست جداول. ‌د

فهرست ضمائم و پیوست.. ‌ه

فصل اول: مقدمه و اهداف

1-1)مقدمه:2

2-1)بیان مسئله و اهمیت موضوع:3

3-1)هدف کلی.. 6

1-3-1)اهداف جزئی :6

2-3-1)اهداف کاربردی:6

4-1)سؤالات و فرضیات پژوهش :7

فصل دوم: کلیات وبررسی متون

1-2)کلیات.. 9

1-1-2)فلسفه تعلیم و تربیت.. 9

2-1-2)یادگیری.. 9

3-1-2)آموزش... 10

4-1-2)پیشرفت تحصیلی:11

5-1-2)کلاس درس:13

6-1-2)جو روانی-اجتماعی کلاس:14

2-2)مروری برمطالعات ایران و جهان.. 19

2-2-2)مطالعات جهان:19

2-2-2)مطالعات ایران:26

3-2)جمع بندی.. 29

فصل سوم: روش تحقیق

1-3) نوع مطالعه:31

2-3)جمعیت مورد مطالعه. 31

3-3)روش جمع آوری داده ها:31

4-3)روش اجرا:31

5-3)مشخصات ابزار جمع آوری داده های مطالعه:32

6-3)پرسشنامه اصلی تحقیق.. 32

7-3)روش تجزیه و تحلیل داده ها:34

8-3)تعاریف واژه ها34

پیشرفت تحصیلی:34

2-8-3)تعریف عملی:35

9-3) ملاحظات اخلاقی:35

10-3)مشکلات و محدودیت ها:36

فصل چهارم: یـافتــه هـا

1-4)مقدمه:38

1-1-4)تجزیه و تحلیل آماری.. 38

2-1-4)مشخصات نمونه ها:38

3-1-4)خصوصیات اساتید :40

4-1-4)خصوصیات دانشجویان:42

5-1-4)وضعیت انتظار و ادراک اساتید و دانشجویان:44

6-1-4)نتایج تحلیل های به عمل آمده:44

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

1-5) بحث بررسی دستیابی به اهداف پژوهش:51

2-5)نتیجه گیری نهایی :57

3-5)پیشنهادات برای پژوهش های آتی.. 57

4-5)پیشنهادات کاربردی.. 58

منابع و مآخذ

 فهرست جداول

جدول 1- 4: فراوانی افراد شرکت کننده در پژوهش.... 49

جدول 2-4: مشخصات اساتید شرکت کننده در پژوهش (15=n)51

جدول 3-4: مشخصات دانشجویان شرکت کننده در پژوهش (203=n)53

جدول 4- 4: مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان سه دانشکده از جو کلاس... 55

جدول 5- 4: مقایسه اختلاف نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان 3 رشته. 56

جدول 6- 4: مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان برحسب جنس.... 57

جدول 7- 4: مقایسه نمره انتظار و ادراک بین دانشجویان و اساتید از جو کلاس... 58

جدول 8- 4: وضعیت همبستگی سن، معدل، نمره انتظار،نمره ادراک دانشجویان از جو کلاس... 59

 فهرست ضمائم و پیوست

پیوست شماره یک: پرسشنامه دانشجویان.. 83

پیوست شماره دو: پرسشنامه اساتید. 89


خرید و دانلود بررسی ارتباط جو روانی،اجتماعی کلاس درس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی

500 بلوک آماده شده اتوکد

بیش از 500 طرح و بلوک آماده اتوکد شامل :

انواع درب و پنجره ، نماد های تزیینی ، گل و گیاه ، درخت و درختچه ، گلدان ، اتومبیل ، بالگرد ، لوازم آشپزخانه ، پرده ، آینه ، مبلمان اداری و خانگی ، میز کنفرانس و میز بیلیارد ، صندولی ، تلفن ، لوستر ، لامپ ، سرویس خواب ، مانتو و کت و شلوار ، میز ناهارخوری ، کمد و تلویزیون ، سینک ظرفشویی ، اجاق خوراک پزی ، روشویی ، وان حمام ، کاسه توالت ، لباسشویی و نمای انسان و ....


خرید و دانلود 500 بلوک آماده شده اتوکد

نجوم در قرآن

تا به حال در مورد آغاز جهان، انبساط جهان،پایان عالم و ... بحث های زیادی شده است و نظریه های فراوانی بیان شده که در آن میان نظریه ی مهبانگ یا همان بیگ بنگ دارای صحت بیشتری نسبت به نظریه های دیگر است و شاید بتواند ساختار عالم را به طور بهتری توجیه کند اما در قرآن نیز در مورد وضعیت کنونی جهان بحث هایی شده است و به بیان چگونگی آغاز جهان پرداخته شده است و همچنین این موضوع نیز ذکر شده است که جهان چه سرانجامی دارد و روند کنونی جهان به چه سمتی است که همین موضوع می تواند در بررسی بهتر و دقیق تر جهان و توجیه وضعیت کنونی جهان به ما کمک کند.

در این تحقیق به بررسی پیدایش جهان، انبساط جهان و پایان جهان از دیدگاه قرآن پرداخته می شود.

این تحقیق در دو فرمت WORD و PDF قرار داده شده است.


خرید و دانلود نجوم در قرآن