بررسی وارزیابی اثر دفعات عبور تراکتور و سرعت پیشروی بر وزن مخصوص ظاهری خاک

به منظور بررسی وارزیابی اثر دفعات عبور تراکتور و سرعت پیشروی بر تراکم پذیری خاک هادر عمق های مختلف با استفاده از
دستگاه فروسنج Cp20 در شمال خوزستان آزمایشی به صورت فاکتوریل در 3 تکرار انجام شد. سطح رطوبت خاک به عنوان
0 حد خمیری درنظر گرفته شد. تعداد دفعات عبور / 0 حد خمیری و 6 / فاکتور اصلی بوده که در سه سطح حد خمیری، 8
تراکتور در دو سطح یک بار و سه بار و سرعت پیشروی تراکتور در دو سطح کم و متوسط بررسی شد. نتایج نشان داد که
بیشترین وزن مخصوص ظاهری خاک در شرایط رطوبتی حد خمیری، سه بار عبور تراکتور و سرعت متوسط تراکتور به دست
آمد.


خرید و دانلود بررسی وارزیابی اثر دفعات عبور تراکتور و سرعت پیشروی بر وزن مخصوص ظاهری خاک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.