نقش شیوه آموزش نوین دانشگاهی در ارائه مدیریت کاربردی سازمانی: ارائه مدل پیشنهادی آموزش مهارت زبان انگلیسی و مدیریت نوین

در عصر حاضر محققین و مدیران توجه خاصی به اهمیت نوآوری در دانش مدیریت داشته اند ،عصری که مشارکت نیروی انسانی دانشگرا جایگزن پتانسیلهای عملکردگرا شده است. از این رو مدیریت نوین بر آن است که با تجهیز به دانش روز بتواند
راهی امن و مطمئن در مسیر خلاقیت و نوآوری داشته و در عرصهی رقابت سازمانی پویا و پایا باشد. منظور از نوآوری خلاقیت
تجلی یافته و به مرحلهی کاربردی رسیده است. به بیان دیگر در محیط رقابتی امروز سازمانها به میزان فزایندهای نیازمند
مدیریت دانش با رویکرد نوآورانه هستند به همین دلیل مدیریت دانش نیز از اهمیت خاص برخوردار می گردد و بر خلاف
گذشته که سلسله مراتب، نقطهی تمرکز مدیریت سازمانها بود امروزه دانش و نوآوری در ارتباطی دو سویه محور اصلی هستند.
نکتهی قابل بحث این است که با عنایت به حساسیت مدیریت یک سازمان به منظور ایجاد فضای مناسب ظهور خلاقیت و
نوآوری و سوق دهی فعالیتهای سازمانی در ایجاد شبکههای گروهی خلاقیتمحور، آیا مراکز آموزشی بستر لازم جهت تربیت
دانش مدیران و ایجاد توانایی بهره برداری از اطلاعات کاربردی نوین را ایجاد مینماید؟ آیا مدیران آینده در تحصیلات خود
مهارتها و توانمندیهای لازم و یا به عبارت دیگر دانش کاربردی موثر را به منظور تصدی مدیریت یک سازمان کسب مینمایند،
به گونهای که بتوانند با دانش خود به مدیریت دانش سازمان پرداخته و تمام زیرمجموعهی خود را در جهت ایجاد اقدامات
نوآورانه وبروز رسانی اطلاعات خود از طریق بهره گیری از مقالات و منابع به روز در مدیریت نمایند، در مفهوم واضحتر به
مدیریت نوآوری بپردازند. هدف اصلی این مقاله ارائه چارچوب عملی به منظور تغییر محوریت تدریس از تئوری به ایجاد
مهارتهای کاربردی در رشته مدیریت با بهرهگیری از تکنیکهای جدید آموزش بوده و همچنین با ارایه مدل پیشنهادی کمک به
ایجاد مهارت زبان انگلیسی به منظور بهره مندی از منابع و مقالات جدید و کاربردی در بین کارکنان نماید.


خرید و دانلود نقش شیوه آموزش نوین دانشگاهی در ارائه مدیریت کاربردی سازمانی: ارائه مدل پیشنهادی آموزش مهارت زبان انگلیسی و مدیریت نوین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.