آزمون های روانشناسی شخصیت

شما درون گرا هستید یا برون گرا ؟ و اصلا این کلمات چه معنی ای دارند؟

چه نوع تیپ شخصیتی دارید؟

آیا تا کنون فهمیده اید که چه نوع مشاغلی با روحیات شما سازگار است؟

آیا شما مسئولیت پذیر هستید؟ به کارهای تیمی علاقمندید یا کارهای فردی؟ این خصوصیات شما را چگونه کارفرما با مطرح کردن فقط 1 سوال در مصاحبه تشخیص می دهد؟

و آیا تا کنون به این موضوع اندیشیده اید که برای موفقیت باید در چه مسیری گام بردارید که با روحیات شما سازگار باشد؟

 

روانشناسی شغلی  تست روانشناسی شغلی

حتما برای شما هم پیش آمده که برای یک سمت کاری به مصاحبه دعوت شده اید، برگه ای به شما داده اند که چند سوال به ظاهر بی ربط و خنده دار درآن پرسیده شده و از شما خواسته اند که به آنها پاسخ صحیح دهید. و پس از مدتی شما از این موضوع که چرا با این همه معلومات در مصاحبه قبول نشدید تعجب کرده اید.

سوالات از این قبیل زاده ذهن رییس شرکت و فرد مصاحبه کننده نیست و اصولا هیچ مسئولی برای این سوالات وقت نمی گذارد بلکه چند تست روانشناسی شخصیتی وجود دارد که پته شما را روی آب می اندازد!!!

2015 تست روانشناسی           2015 خود شناسی

3 تست بسیار معروف در زمینه روانشناسی وجود دارد که در زمینه شناختن تیپ شخصیتی افراد و خصوصیات فردی و توانایی های آنها، بسیار دقیق و معتبر هستند.

در اینجا این 3 تست را در قالب یک فایل فشرده برای دانلود به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. پس از انجام این آزمون ها به طور کامل به شخصیت و توانایی های خود پی می برید و حتی به شما مشاغلی که بیشتر در آنها موفق خواهید بود را پیشنهاد میدهد. با انجام این تست ها دیگر از سردرگمی به خاطر اینکه نمی دانید که واقعا در زندگی چه می خواهید و در چه راهی موفق هستید، نجات می یابید.

همچنین با سوالات روانشناسی در انواع مصاحبه های شغلی، تحصیلی، اقامت در کشورهای خارجی و ... آشنا می شوید. (البته توصیه من به شما این است که هیچ گاه به قصد فریب مصاحبه کننده سوالات را غلط پاسخ ندهید زبرا این تست ها به قدری با سوالات مشابه و به ظاهر مجزا، شما را کندوکاو می کنند که دست شما رو می شود! )

امیدوارم از این فایل نهایت استفاده را ببرید و همیشه موفق و سربلند باشید.

 

 


خرید و دانلود آزمون های روانشناسی شخصیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.