لیست اماکن و بناهای تاریخی ، گردشگری و توریستی ایران

بر اساس کتاب آمار سازمان ملل، ایران با جذب سالانه 740 هزار گردشگر خارجی شصتمین کشور جهان و ششمین کشور خاورمیانه و شمال آفریقا از این نظر شناخته شده است.

به گزارش فارس به نقل از کتاب آمار سازمان ملل در سال 2004 تعداد گردشگران خارجی که وارد ایران شدند به 740 هزار نفر رسید که بدین ترتیب ایران به عنوان شصتمین کشور جذب کننده گردشگران خارجی شناخته شده است.
بر اساس این گزارش در این سال 525 میلیون گردشگر خارجی به خارج از کشور خود سیاحت کردند که سهم فرانسه از این رقم 67 میلیون نفر بوده است.

پس از فرانسه که به عنوان نخستین کشور جهان از نظر جذب گردشگران خارجی شناخته شده است آمریکا با 47 میلیون نفر، اسپانیا با 43 میلیون نفر، ایتالیا با 34 میلیون نفر، انگلیس با 25 میلیون نفر، چین با 23 میلیون نفر، لهستان با 5/19 میلیون نفر، مکزیک با 19 میلیون نفر، کانادا با 5/17 میلیون نفر و مجارستان با 17 میلیون نفر به ترتیب در رده‌های دوم تا دهم جای گرفته‌اند.
در میان کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، تونس با جذب 2/4 میلیون نفر گردشگر خارجی در رتبه اول، مصر با 6/3 میلیون نفر در رتبه دوم و عربستان با 5/3 میلیون نفر در رتبه سوم جای گرفته‌اند.

امارات با 7/1 میلیون نفر جایگاه چهارم و اردن با 1/1 میلیون نفر جایگاه پنجم منطقه را به خود اختصاص داده‌اند.
ایران نیز با 740 هزار نفر در جایگاه ششم منطقه جای گرفته است.
لبنان با 558 هزار نفر، قطر با 435 هزار نفر، عمان با 375 هزار نفر، لیبی با 50 هزار نفر و سودان با 30 هزار نفر، به ترتیب در رتبه‌های هفتم تا یازدهم جای گرفته‌اند.

لازم به توضیح است که فایل های ارائه شده در این سایت متعلق به دهه 80 بوده و برای بروز رسانی می بایست با مدیریت سایت به شماره 09125117145 تماس حاصل فرمائید .

 

 

فهرست مطالب مندرج در طرح توجیهی

مقدمه

معرفی و شناخت محصول

نام تجاری محصول

شماره تعرفه گمرکی و کد محصول ISIC

کاربرد محصول

استانداردهای مرتبط

مواد اولیه مورد نیاز

کالاهای جایگزین محصول

تعرفه گمرکی محصول و مقایسه با کشور های دیگر

تعرفه گمرکی ماشین آلات

قیمت محصول

مصرف کنندگان محصول

بررسی مقدماتی محل های پیشنهادی اجرای طرح

بررسی مقدماتی تکنولوژی تولید

ورودی ها و خروجی های طرح

اهمیت استراتژیک محصول و درجه نیاز جامعه

وضعیت عرضه و تقاضا

بازار محصول

بازاریابی خارجی

بازاریابی داخلی

بررسی روند صادرات و واردات

براورد میزان تقاضای

رویکرد مصرف (مطالعه تقاضا)

رویکرد تولید (مطالعه عرضه)

عوامل موثر بر تقاضا

مطالعه جمعیت

تجزیه و تحلیل فنی

بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید نقاظ قوت و ضعف

روش Drum Drying

روش Ring Drying

روشSpray Drying

مواد اولیه و ورودی ها

براورد نیروی انسانی

تعیین محل اجرای طرح

کشور های تولید کننده ماشین آلات

جمع بندی

منابع


خرید و دانلود لیست اماکن و بناهای تاریخی ، گردشگری و توریستی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.