عنوان مقاله: تجارت الکترونیک
قالب بندی: word
قیمت: 2300 تومان
شرح مختصر:
به دنبال بروز پدیده انقلاب اطلاعاتی و توسعه تکنولوژی اطلاعات،شیوه انجام کار دچار تغییرات قابل توجهی شده و تجارت الکترونیکی که سرآمد و زاییده همین فناوری نوین می باشد تحول چشم گیری را در مبادلات اطلاعات،بازرگانی،محصولات و خدمات موجب شده است. استقرار و توسعه تجارت الکترونیکی باعث تغییر در الگوی رقابت،شیوه برنامه ریزی کاری،نیازهای بازار،موجودیت سازمانها، قوانین و مقررات و ... شده است. تحقیق حاضر کوشیده است تعاریف کلی از تجارت الکترونیک و نقش و جایگاه تجارت الکترونیک در تجارت و بسترهای تجارت الکترونیک را ارائه نماید.
فصل اول تجارت و کسب و کار بین المللی
- تعاریف ومفاهیم تجارت الکترونیکی،تراکنش الکترونیکی،کسب و کار الکترونیکی
- جایگاه تجارت الکترونیکی در کسب و کار الکترونیکی
- نقش تجارت الکترونیکی در تجارت خارجی
- بستر های تجارت الکترونیکی(بانک الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، مسائل فرهنگی،زیر ساخت حقوقی و آمادگی فنی ...)
- مدیریت دانش و سرمایه انسانی در بنگاههای اقتصادی
- مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی الکترونیکی
- نقش و نحوه توسعه عاملهادر تجارت الکترونیکی
- اقتصاد مدیریت زنجیره عرضهErb
- تجارت الکترونیکی در سازمانهای کوچک و متوسط
- تجارت الکترونیکی و تسهیل تجاری
- تعامل عملکرد کلان اقتصادی و تجارت الکترونیکی
- تجارت سیار و تعامل آن با تجارت الکترونیکی
- نقش تجارت الکترونیکی در تجارت جهانی