راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک(SWOT)

چکیده

شهرستان سر پل ذهاب یکی از شهرستان­های استان کرمانشاه است که به دلیل موقعیت ویژه خود و به لحاظ موقعیت مرزی از اهمیت ویژه­ای در طول تاریخ برخوردار بوده است و تا قبل از جنگ تحمیلی و به تصرف قوای متجاوز عراقی درآمدن، دارای رونق خاصی خصوصاٌ از لحاظ اقتصادی بوده است. متأسفانه در زمان تصرف، از این شهر جز تلی از خاکستر باقی نماند و مردم آن یا به شهادت رسیده یا به شهرهای دیگر استان و نقاط دیگر کشور مهاجرت کردند. از آنجا که بعد از جنگ و حتی در زمان بازسازی طرح­های مناسبی با توجه به موقعیت و شرایط طبیعی و مکانی این منطقه تهیه نشد، این شهر هیچگاه رونق گذشته خود را باز نیافت.


خرید و دانلود راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک(SWOT)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.