سیستم های هوشمند در تجارت جهانی

عنوان پروژه: سیستم های هوشمند در تجارت جهانی

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 197

شرح مختصر:

امروزه دیگر روند تجارتی امریکا یا سایر مناطق اقتصاد جهانی طبق معمول پیش نمی رود. در سال 2006 میلادی تجار امریکایی مبلغی معادل 8/1 تریلیون دلار به منظور تامین سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات مخابراتی سیستم های اطلاعاتی هزینه خواهند نمود. علاوه بر این آنها مبلغ 7/1 تریلیون دلار دیگر نیز جهت مشاوره تجاری و خدمات مدیریتی هزینه خواهند کرد که بخش اعظم آن صرف طراحی مجـدد عمـلیات تجاری موسسه به منظور استفاده از این فن آوری های جدید می گردد.

می توان به طور روزمزه با مشاهده روندی که مردم درهدایت کار و تجارت خود دارند، نتایج تخصیص هزینه های فوق العاده را در زمینه فن آوری اطلاعات مشاهده کرد.در سال 2005 میزان ثبت نام برای تلفن های بیسیم بسیار بیشتر از تلفن های ثابت بوده است. تلفن های همراه، پیام گیرها، تلفن های بیسیم، ایمیل، کنفرانس های آنلاین و کنفرانس های اینترنتی، همه و همه تبدیل به ابزارهای اساسی تجارت شده اند. در سال 2005میلادی بیش از 40میلیون مورد زمینه تجاری، سایتهای تجاری دات کام com).) ثبت نمودند. روزانه 5 میلیون امریکایی خرید اینترنتی انجام دادند و 19میلیون نفر دیگر نیز محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کردند. Fedex در سال 2005 میلادی تقریبا 100میلیون بسته در ایالات متحده و اغلب به صورت شبانه جابجا کرد، شرکت یو پی اس (united parcel service)بیش از 380میلیون پاکت تجاری را مبتنی بر تغیرات روز افزون تقاضاهای مشتریان منتقل نموده و فهرستهای موجودی کالا را تا پایین ترین سطح ممکن کاهش داد؛ در نتیجه به سطح بالاتری از کارایی عملیاتی، بخصوص در محدوده ی زنجیره تامین خویش دست یافت.

حجم بالای پاسخگویی مثبت اقتصادی در سازمانFedEx باعث شد تا متخصصان و کارشناسان به این باوربرسند که عصر رکود و شکوفایی های معمول چرخه اقتصاد و تجارت به سر رسیده و قرار دادها و پیشرفت های چشمگیری حاصل گشته است.

فهرست مطالب:

سیستم های هوشمند در تجارت جهانی معاصر

روش های هوشمندانه شغـلی؛ یاریـگرصدرنشینی تویوتا

نقش سیستم های اطلاعاتی در تجارت معاصـر

نقش دگرگون کننده سیستم های اطلاعاتی در رویکرد های تجاری

فرصت‌های جهانی‌سازی

موسسات دیجیتال نوظهور

ارزیابی‌های اساسی رویکرد صنفی

مزیت عملیاتی

مدیریت مجازی در اکسانچر

محصولات جدید، خدمات جدید و الگوهای تجاری

رابطه نزدیک مشتری و تامین‌کننده

بهبود فرایند تصمیم‌گیری

مزیت رقابتـی

رمز بقا و ماندگاری

سیستم اطلاعاتی یعنی چه؟

ابعاد سیستم‌های اطلاعاتی

چشم اندازی تجاری بر سیستم های اطلاعاتی

سرمایه ی سازمانی و الگوی صحیح تجاری

رویکرد فنی

سیستم‌های فنی ـ اجتماعی

تجارت الکترونیک در سطح جهانی

انواع سیستم های اطلاعاتی تجاری

سیستم های فروش و بازاریابی

سیستم های مالی و حسابداری

سیستم های منابع انسانی

سیستم های پردازش معاملات و فرایندهای تجاری TPS

سیستم‌های پشتیبان اجرایی

سیستم‌های مدیریت زنجیره‌ تأمین

سیستم‌های مدیریت روابط مشتریان

سیستم‌های مدیریت دانش

شبکه‌های داخلی و خارجی

بهبود فرایند تصمیم گیری


خرید و دانلود سیستم های هوشمند در تجارت جهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.