طرح بازاریابی تولید بیسکوئیت

عنوان: طرح بازاریابی تولید بیسکوئیت

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 22

شرح مختصر:

واژه شیرینی به هر گونه فراورده غذایی اطلاق می شود که بخش عمده آن شکر باشد. مردم نقاط مختلف دنیا، واژه های متفاوتی را برای شیرینی به کار می برند. آب نبات، شکلات، آب نبات چوبی، ویفر، انواع شیرینی های خشک و تر و... همه جزو شیرینی ها هستند که البته خود، در دسته اسنک ها قرار می گیرند. معمولاً این واژه را برای انواع کیک ها، بیسکوییت ها، پودینگ ها و دیگر شیرینی هایی که برای مصرفشان نیاز به کارد و چنگال می باشد هم به کار می برند. طرح تولید بیسکوئیت با بسته های جدید و رنگارنگ می باشد. توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید. این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .در این مقاله به بررسی طرح تجاری تولید این نوع بیسکوئیت می پردازیم.

 فهرست مطالب

طرح بازاریابی تولید بیسکوئیت . 2

1- مقدمه. 2

2- تجزیه و تحلیل موقعیتی. 3

الف) محیط موقعیتی. 3

ب) محیط خنثی. 5

ج) محیط رقابت. 5

د) محیط شرکت. 6

تحلیل SWOT. 7

راهبردهای SO.. 7

راهبردهای ST. 7

راهبردهای WT. 8

راهبردهای WO.. 8

3- بازار هدف. 9

4- مسائل و مشکلات و فرصت ها :. 11

5-اهداف بازاریابی. 13

6- استراتژی بازاریابی. 13

7- تاکتیک های بازاریابی. 15

8- اجرا و کنترل. 18

ارائه نتایج: 21


خرید و دانلود طرح بازاریابی تولید بیسکوئیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.