مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار فرمت فایل: word تعداد صفحات: 50   یکی از عوامل مهم و مؤثر در پویایی اقتصاد و توسعه پایدار هر کشور، گردشگری می­باشد. بررسی تاریخ سفر از سده­های گذشته مؤید آن است که انسان­ها به انگیزه­های گوناگون همچون تجارت، آموزش، زیارت و انجام امور مذهبی، ماجراجویی و نیز انجام وظایف سیاسی به سفر می­پرداخته­اند(صدر ممتاز و آقارحیمی،1389 ،517). رشد شتابان گردشگری در جهان و...

دانلود نمونه سوال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.