اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم

تعداد صفحات : 27 صفحه

فرمت فایل : Word and PDF

کد فایل : 001093

***تخفیف برای مدت محدود***

کامل ترین را برایتان برگزیده ایم

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام : 09904652258

گردآوری اطلاعات( شواهد1)

برای آنکه بتوانم رفتار این دو دانش آموز را تغییر دهم و در امور اجتماعی آنها شاهد پیشرفتی باشم. ابتدا با خانواده های آنها (مادران)مصاحبه ای کوتاه داشتم و از چگونگی برخورد شان با آنها و وضعیت فرهنگی ،اقتصادی و مشکلاتی که در منزل دارند صحبت کردم.در زنگ های تفریح با نزدیک شدن به آنها رابطه خوبی با آنها برقرار کردم و بعد از آن تقریبا سعی می کردم روزی یکبار رفتار و برخوردهای آنها را با هم کنترل کنم و اگر مشکلی پیدا می شد در صدد حل آن بر می آمدم. در حین کنترل سحر و فاطمه رفتار های زیر را در برخورد آنها با دیگران مشاهده کردم:

رفتار پرخاشگرانه رایج که مشاهده شد عبارتند از:

۱) فحاشی با یکدیگر فریاد زدن

۲) به یکدیگر عنوان زشت دادن و همدیگر را تحقیر کردن

۳) زور فیزیکی علیه یکدیگر بکار بردن به عنوان مثال هل دادن-تنه زدن -با آرنج به کسی زدن

۴)تهدید یکدیگر

۵)نادیده گرفتن معلم در کلاس

۶)یکدیگر را نسبت به موضوع حساسی اذیت کردن-یک خصوصیت فیزیکی و یا موضوع خانوادگی

7)به حرمت خصوصی یکدیگر تعرض کردن- دفتر خاطرات خصوصی یکدیگر را خواندن


خرید و دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.