با این نرم افزار میتونید با دلخواه ارسال پیامک داشته باشید
مثلا با شماره 110 یا شماره 118 پیام بدید و موجب تعجب طرف مقابل بشید
همانطور که در عکس های پایین صفحه مبینید میتونید پیام با شماره دلخواه بفرستید
قابلیت ارسال پیام به تمامی اپوراتورها (ایرانسل _همراه اول_رایتل_تالیا -ای سیم)
باشماره اختصاصی وناشناس .قابلیت ارسال ازداخل برنامه .به همراه راهنمای کاملا فارسی.
عنوان پایان نامه: بررسی رابطهی بین رویکردهای تدریس با اقدام پژوهی معلمان ( همراه با پرسشنامه)
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی- رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی)
قالب بندی: word
تعداد صفحات: 84
شرح مختصر:
آموزش به آن تعامل فکری و هوشی، اطلاق میشود که با استدلال،شواهد،و نتیجه گیری همراه باشد.(فتحی آذر1382)که از یک سو هدف غایی آموزش و تعلیم و تربیت اسلامی پروراندن انسانهایی است خداگونه که در اثر دور شدن از رذایل و آلودگیها، استعدادهای عالیهی روحشان شکوفا شده و چنان به کمالات روحی و فضائل انسانی آراسته شوند که لیاقت رسیدن به سعادت جاوید را کسب کنند و از سوی دیگر سایر نظامهای آموزش و پرورش جهانی رسالت تعلیم و تربیت را پرورانیدن انسانی پرسش جو میداند که میخواهد از قیدهای بیشمار و گوناگون وجودیاش رها گردد، راه تکامل همه جانبه خود را هموار سازد، به رموز موقع فردی و اجتماعی خود و دنیای متغیری که در آن زندگی میکند تا آن جا که ممکن است آشنا شود، با دنیا و انسانهایش مرتبت گردد، زندگی دهد، زندگی کند و حیات خود و دیگران را با عشق و دانش شکوفا سازد.(صفوی1386)
حال که هدف و رسالت تعلیم و تربیت انسان سازی است، باید دید که این وظیفه را چه نهادها و افرادی بر عهده دارند. البته انسان آموختن را از هنگام تولد آغاز میکند و در طول زندگی آن را ادامه میدهد. بخشی از آموختنیها به صورت غیر عمدی و یا تصادفی در خانواده و جامعه صورت میگیرد و بخشی دیگر به نهادها و موسسات رسمی از قبیل مدرسه و انجمنها سپرده میشود. در این میان ، مدرسه بیشترین سهم را بر عهده دارد و سرانجام این مسئولیت خطیر به عهده معلمین واگذار میگردد و آنها هستند که باید بتوانند دانشآموزان را به درستی تربیت کنند و آنان را برای کار و شرکت در اجتماع آماده سازند. در میان مجموعه فعالیتهایی که برای تعلیم و تربیت دانشآموزان انجام میشود، بیشترین سهم به تدریس معلم در کلاس درس اختصاص مییابد. تدریس را میتوان به فعالیتهای دو جانبهای که بین معلم و شاگردان جریان دارد و هدفش یادگیری است، تعریف کرد. این فعالیت چنانچه منتج به یادگیری شود، برای شاگرد موثر و مفید خواهد بود. بنا به تعریف ، هر فعالیتی با قصد و عمد همراه است. (صفوی، 1386)
فهرست مطالب:
فصل اول:کلیات پژوهش
1-1 مقدمه. 2
1-2- شرح و بیان مسأله:3
1-3- اهمیت و ارزش تحقیق.. 4
1-4- اهداف پژوهش.... 6
1-4-1- هدف کلی.. 6
1-4-2- اهداف جزئی:6
1-5- تعاریف نظری و عملیاتی:7
فصل دوم:ادبیات و پیشینهی تحقیق
2-1- مقدمه. 11
2-2- رویکردهای تدریس.... 12
2-2-1- رویکرد مدیریتی.. 14
2-2-1-1- دیدگاههای انتقادی دربارهی رویکرد مدیریتی(اجرایی)18
2-2-2-رویکرد تسهیل گر. 18
2-2-2-1- دیدگاههای انتقادی دربارهی رویکرد تسهیلگر. 21
2-2-3- رویکرد آزاداندیشانه. 21
2-2-3-1-دیدگاههای انتقادی دربارهی رویکرد آزاداندیشانه. 26
2-3- تدریس رهاییبخش.... 26
2-4- چهارچوب مشترک: رشدها (ر ش د ه ا)28
2-5- استفاده از ر ش د ه ا در رویکردهای تدریس.... 29
2-6- خلاصهای از رشدها در سه رویکرد. 30
2-7- پژوهش در عمل.. 31
2-8- تحقیقات مرتبط با موضوع. 39
2-8-1- تحقیقات داخلی.. 39
2-8-2- یافتههای خارجی.. 39
فصل سوم:روش تحقیق
3-1- مقدمه. 43
3-2- روش تحقیق.. 43
3-3- جامعه آماری.. 44
3-4- تعیین حجم نمونه. 44
3-5- روش نمونه گیری.. 45
3-6- ابزار اندازهگیری.. 45
3-7- پایایی پرسشنامهها46
3-8- روایی پرسشنامه ها46
3-9- روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها47
3-9-1- ضریب همبستگی پیرسون:47
3-9-2- آزمون t تک متغیر:47
3-9-3- آزمون تحلیل واریانس:47
3-9-4- آزمون کمترین تفاوت معنادارLSD:48
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
4-1- مقدمه. 50
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
5-1- مقدمه. 67
5-2- بیان نتایج به وسیله تفکیک فرضیه های تحقیق :67
5-3- بحث و نتیجه گیری.. 69
5-4- محدودیتهای تحقیق.. 70
5-5- پیشنهادات پژوهشی.. 70
5-6- پیشنهادات کاربردی.. 70
فصل ششم: منابع
6-1- فهرست منابع. 72
ضمائم.. 74
فهرست جداول
جدول 4-1 : میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 50
جدول شماره 4-2- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 52
جدول 4-3- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 53
جدول 4-4 : میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 54
جدول شماره 4-5- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی. 55
جدول 4-6- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 56
جدول 4-7- میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 57
جدول شماره 4-8- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 58
جدول 4-9- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 59
جدول 4-10- میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی. 60
جدول شماره 4-11- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 61
جدول 4-12- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی. 62
جدول 4-13- میانگین و انحراف استاندارد نمرات سبک های تدریس و سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 63
جدول شماره 4-14- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین سبک های تدریس با سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 64
جدول 4-15- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین سبک های تدریس با سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . 65
فهرست نمودارها
نمودار 4-1- میانگین نمرات رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 51
نمودار 4-2- میانگین نمرات رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 54
نمودار 4-3- میانگین نمرات رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 57
نمودار 4-4 : میانگین نمرات رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 60
نمودار 4-5- میانگین نمرات سبک های تدریس و سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی 63
آزید سرب یکی از مواد منفجره حساس بوده که در محصولات معدنی کاربرد فراوانی دارد. در مواد منفجره، تعیین فشار انفجار یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تخمین قدرت انفجار مواد به شمار میرود. جهت تعیین قدرت انفجار یا فشار ناشی از انفجار روشهای مختلفی وجود داشته که متداولترین آنها آزمون دنت میباشد. در این آزمون، براساس نوع و میزان ماده منفجره و همچنین تخریب ایجاد شده در هدف فلزی، میتوان قدرت انفجار را تعیین نمود. در این مقاله، خواص مکانیکی انفجاری ماده آزید سرب تعیین شده و شبیهسازی عددی آزمون دنت برای این ماده انجام خواهد شد. در نهایت نتایج شبیهسازی با نتایج تحلیلی و تجربی مقایسه خواهد شد.
اینجزوهشامل تعدادی از برنامههای ماشین حساب ، مورد استفاده در کارهای نقشهبرداری بخصوص راه سازی بوده و نحوه استفاده آنها همراه با مثال توضیح داده شده است.
برنامه ژیزمان: تعیین ژیزمان یک امتداد (تعدادی از برنامهها به این برنامه وابسته است)
برنامه (OFFSET ARC): تعیین مختصات نقطه با هر فاصلهای نسبت به یک قوس
برنامه (HELON): تعیین مساحت مثلث با سه ضلع معلوم
برنامه (OFFSET): تعیین فاصله از مبدا و فاصله از محور یک نقطه با مختصات معلوم نسبت به یک خط
برنامه (1*Y): تعیین مختصات نقطه دلخواه با هر فاصلهای در چهار سمت نقطه شروع یک خط (بیشترین کاربرد در پیادهسازی آبروها)
برنامهARC OF KM) ): تعیین کیلومتراژ و فاصله از محور هر نقطه دلخواه با مختصات معلوم نسبت به قوس
برنامه ( :(PEYMAYESHتعیین مختصات انتهای یک خط با معلوم بودن مختصات شروع خط و ژیزمان آن امتداد
برنامه : (L) تعیین طول بین دو نقطه با مختصات معلوم
برنامه ( :(KASRE HAFARIتعیین مقدار اندازه کسر حفاری تونل
نحوه وارد کردن فرمولهای ساده
افزونه فارسی حق اشتراک ( Subscriptions for K2Store | ) برای ( Joomla | جوملا ) محصول شرکت ( Appboutique | اپ بوتیک ) ، پلاگینی برای تعیین حق اشتراک 1 الی 12 ماه برای افزونه کی2 استور ، افزونه کی2 استور یک افزونه حرفه ای برای فروش فایل و مطالب کی2 میباشد که شما با نصب این کامپوننت میتوانید مطالب ایجاد شده در کی2 را به فروش برسانید اما یکی از کاستی های این افزونه نبود بخش بازه زمانی دانلود میباشد به این صورت که کاربری که از سایت شما محصولی را خرید میکند میتواند همیشه فایل را دانلود نماید اما راه کاری برای این موضوع میباشد و آن نصب پلاگین اشتراک کی2 استور است که شما در این پلاگین میتوانید تعیین کنید که محصولات در چه بازه زمانی در بخش دانلود های کاربر باشد و با سپری شدن این بازه زمانی فایل از بخش دانلود های کاربر حذف خواهد شد این پلاگین که بسیار ساده نصب و فعال میشود امکان تعیین بازه زمانی برای دانلود کی2استور را فعال میکند .
اسکرین شات پلاگین: