توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه؛مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران

در این مقاله عملکرد شرکت بیمه ایران با توزیع پرسشنامه بین نمایندگی های آن در ابعاد ، رفاه و آسایش، خدمات اینترنتی، کیفیت برخورد و ارتباطات، کیفیت خدمات، برند، شواهد فیزیکی، قیمت و خلاقیت مورد بررسی قرار گرفت. پس ازآن به کمک تابلو طراحی استراتژی و الگوی چهار اقدامی که از ابزارهای استراتژی اقیانوس آبی هستند به بررسی استراتژی های نوآوری در شرکت مربوطه پرداخته شد. نتایج نشان داد که ابعادخدمات اینترنتی، شواهد فیزیکی و خلاقیت در سطح نامناسب عملکردی قرار دارند، در ادامه نیز راه دستیابی به اقیانوس آبی شرکت در قالب الگوی چهار اقدامی و چهار اقدام ایجاد، افزایش، کاهش و حذف، نمایش داده شد.


خرید و دانلود توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی درصنعت بیمه؛مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.