عنوان: پرسشنامه اثر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 6
شرح مختصر:
سوالات از نوع بسته بوده و مقیاس اندازه گیری از نوع مقیاس لیکرت[1] بوده است. در این پرسشنامه مقیاسهای مورد استفاده از نوع لیکرت می باشد که از سری مقیاسهای طیفی یا درجه بندی است. سوالات دارای طیف 5 گزینه ای هستند که گزینه خیلی کم که در یک طرف طیف 5 گزینه ای قرار دارد و به آن درجه 1 اختصاص یافته و گزینه خیلی زیاد در طیف دیگر طیف قرار دارد و به آن درجه 5 داده شده است. در وسط طیف به ترتیب گزینه های کم با درجه 2، متوسط با درجه 3، زیاد با درجه 4، قرار گرفته است. جدول آن به قرار زیر است :