سرمایه اجتماعی، سرمایه فکری، استراتژی‌های ارزش آفرینی: بسترسازی یادگیری سازمانی

عنوان مقاله: سرمایه اجتماعی، سرمایه فکری، استراتژی‌های ارزش آفرینی: بسترسازی یادگیری سازمانی

قالب بندی: word

قیمت: 2500 تومان

شرح مختصر: امروزه منشأ اصلی مزیت رقابتی سازمان‌ها، برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و توانا و مشارکتی است و فاصله میان جوامع، به دلیل تفاوت در دانش آنهاست، بنابراین دانش و کیفیت منابع انسانی به عنوان مهمترین، باارزش‌ترین و گران‌مایه‌ترین سرمایه سازمانی، نقش عمده‌ای را در توسعه پایدار جامعه دارند. یادگیری سازمانی فرآیندی است که توسعه سازمان را با ابزارهای ابتکارات جدید بهبود می‌دهد. سرمایه اجتماعی مجموعه ای از ابعاد شناختی، رابطه‌ای، ساختاری و چندبعدی میان افراد است. این سرمایه به سرمایه ناشی از تعامل با افراد اشاره دارد. همچنین سرمایه فکری مجموعه‌ای از دانش، اطلاعات، دارایی­های فکری، تجربه، رقابت و یادگیری سازمانی است که می‌تواند برای ایجاد ثروت به کار گرفته شود. استراتژی­های ارزش آفرینی شرکت­ها نیز از طریق کارآفرینی، توجه به مشتری، جلب رضایت مشتری، سهم بازار، رشد فروش و مزیت­های رقابتی حاصل می­شود. در مقاله حاضر با بررسی مطالعات صورت گرفته در زمینه یادگیری سازمانی می­خواهیم بدانیم که آیا سرمایه اجتماعی، سرمایه فکری با استراتژی‌های ارزش آفرینی در سازمان­ها رابطه دارد؟ و همچنین ارزش آفرینی در پرتو یادگیری سازمانی حاصل میشود؟ 


خرید و دانلود سرمایه اجتماعی، سرمایه فکری، استراتژی‌های ارزش آفرینی:  بسترسازی یادگیری سازمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.