خرید آنلاین نظریه مدیریت کیفیت جامع

خرید آنلاین نظریه نوین مدیریت کیفیت جامع در مدیریت دولتی دراین مقاله مدلها و تئوریهای مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی و.. بیان می شود.

توجه سازمانهای بخش دولتی بهنگام ارائه خدمت به مردم به شأن و منزلت و کرامت انسانها ، موجب افزایش سطح رضایت مندی آنان می شود . احترام به ارباب رجوع ، تدوین روشها و رویه هایی که نشانگر احترام به ارباب رجوع باشد و واکنش مناسب به برخورد های نامناسب آنان اعتماد مردم را به دستگاههای دولتی افزایش می دهد

رعایت ملاطفت اسلامی و انعطاف پذیری در ارائه خدمات همراه با نرمش و تلاش کارکنان در حل مشکلات مردم موجب افزایش اثر بخشی مورد انتظار می شود .

اعتماد به ارباب رجوع ، بعنوان یک هنجار پذیرفته شده در سازمان و اعتماد به گفته های او موجب افزایش اعتماد آنها به خدمات سازمان می شود ، هر چند که سازمان هزینه این اعتماد به مردم را بپذیرد .

رعایت ارزشهای اسلامی و اعتقادی در سازمان ، تعبیر و تفسیر قوانین با تأکید بر ارزشهای دینی و التزام مدیران و کارکنان به ارزشهای اعتقادی موجب افزایش اثر بخشی مورد انتظار می گردد .

و.. با تخفیف ویژه


خرید و دانلود خرید آنلاین نظریه مدیریت کیفیت جامع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.