خرید آنلاین نظریه نوین مدیریت کیفیت جامع در مدیریت دولتی دراین مقاله مدلها و تئوریهای مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی و.. بیان می شود.
توجه سازمانهای بخش دولتی بهنگام ارائه خدمت به مردم به شأن و منزلت و کرامت انسانها ، موجب افزایش سطح رضایت مندی آنان می شود . احترام به ارباب رجوع ، تدوین روشها و رویه هایی که نشانگر احترام به ارباب رجوع باشد و واکنش مناسب به برخورد های نامناسب آنان اعتماد مردم را به دستگاههای دولتی افزایش می دهد
رعایت ملاطفت اسلامی و انعطاف پذیری در ارائه خدمات همراه با نرمش و تلاش کارکنان در حل مشکلات مردم موجب افزایش اثر بخشی مورد انتظار می شود .
اعتماد به ارباب رجوع ، بعنوان یک هنجار پذیرفته شده در سازمان و اعتماد به گفته های او موجب افزایش اعتماد آنها به خدمات سازمان می شود ، هر چند که سازمان هزینه این اعتماد به مردم را بپذیرد .
رعایت ارزشهای اسلامی و اعتقادی در سازمان ، تعبیر و تفسیر قوانین با تأکید بر ارزشهای دینی و التزام مدیران و کارکنان به ارزشهای اعتقادی موجب افزایش اثر بخشی مورد انتظار می گردد .
و.. با تخفیف ویژه