دانلود پاورپوینت معماری پرش کیهانی

دانلود پاورپوینت معماری پرش کیهانی

این پاورپوینت در 22 اسلاید می باشد ، خلاصه فایل بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است.

حجم فایل: 1.08 MB
قالب فایل: pptx

لینک خلاصه فایل:
http://s7.picofile.com/file/8233082392/kholase_paresh_keihani.rar.html


خرید و دانلود دانلود پاورپوینت معماری پرش کیهانی

بررسی ارتعاشات ناشی از جریان سیال در اطراف خطوط انتقال برق فشارقوی(گالوپینگ)

هدف از این مقاله، شبیه سازی ارتعاشات ناشی از باد و باران وعوامل محیطی روی خطوط انتقال نیرو و فرمول بندی آنها در سیستم های یک و دو درجه آزادی می باشد. بدین منظور برای یک کابل خمیده که در معرض سیالی مثل باد قرار دارد، به کمک مقادیر ویژه یک عبارت صریح برای مینیمم کردن نسبت میرایی موردنیاز به منظور جلوگیری از گالوپینگ 1 برای یک سیستم یک درجه آزادی پیدا می کنیم. سپس ترکیب ارتعاشات دردو صفحه عمود برهم را که سبب می شود مسیر حرکت کابل به شکل بیضی شود را در یک سیستم دو درجه آزادی مورد بررسی قرار می دهیم. دراین مورد تحلیل را با تغییر عواملی چون زاویه حمله، زاویه کابل- باد و...در نظر می گیریم. طوری که بتوان تحلیل را برای هرشرایطی بکاربست. در پایان نتایج حاصل از شبیه سازی انجام شده درنرم افزار مطلب را با نتایج گزارش شده تاکنون مقایسه کرده که تطابق خوبی را با آنها نشان می دهد

 


خرید و دانلود بررسی ارتعاشات ناشی از جریان سیال در اطراف خطوط انتقال برق فشارقوی(گالوپینگ)

دانلود پژوهش رشته نساجی تاثیر خواص فیزیکی و مکانیکی الیاف پلی استر روی پرزدهی پارچه های فاستونی


پرزدهی پارچه ها یکی از خواص مهم پارچه ها محسوب می گردد که در برخی از پارچه ها از جمله
پارچه های فاستونی از اهمیت بیشتری برخوردار است. با توجه به ترکیب الیاف مورد استفاده در نخها و
پارچه های فاستونی که ترکیبی از الیاف پلی استر و پشم می باشد ؛ در این تحقیق از سه نوع الیاف پلی
استر با خواص فیزیکی و مکانیکی مختلف و یک نوع الیاف پشم با خواص ثابت استفاده گردید. کلیه
پارامترهای نخ و پارچه تولیدی به لحاظ نمره نخ ، تاب، تراکم و نوع بافت در نمونه های مختلف تولیدی
ثابت در نظر گرفته شده است.
نشان داد که نمونه هایی که دارای الیاف پلی استر با Martindale آزمایشهای انجام گرفته با دستگاه
خواص فیزیکی و مکانیکی مختلفی از قبیل استحکام ، ازدیاد طول می باشند ؛ دارای مقادیر پرزدهی
مختلفی بوده که عملا این خواص در پرزدهی پارچه ها نقش مهمی را ایفا می کنند.
نتایج بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که هر چقدر بر میزان استحکام و همزمان بر میزان درصد
ازدیاد طول الیاف پلی استر افزوده می شود میزان پرزدهی پارچه کاهش می یابد. این موضوع از آنجا
ناشی می شود که با بهبود این خواص احتمال آسیب دیدگی الیاف در اثر عملیات سایش کمتر شده و از
اینرو الیاف لنگری کمتری تشکیل می گردد.
از نتایج آزمون پرزدهی نخ و تلفیق آن با آزمون خواص الیاف چنین نتیجه گیری می شود که علیرغم بالا
بودن میزان پرزدهی نخ های تهیه شده از الیاف پلی استر اصفهان ، میزان پرزدهی پارچه های تهیه شده
از این الیاف بیشتر از بقیه نمونه ها نیست. به عبارت دیگر اهمیت خواص الیاف در میزان پرزدهی پارچه
ها بیشتر از اهمیت پرزدهی نخ در پرزدهی پارچه هاست.
نشان داد که با افزایش استحکام الیاف پلی استر بدون توجه به قابلیت ازدیاد Mead &Gintis تحقیقات
طول آن تعداد پرزدانه ها افزایش پیدا می کنند. با فرض صحیح بودن این تحقیقات و با تلفیق نمودن اثر
ازدیاد طول بر خواص پرزدهی می توان اینچنین نتیجه گیری نمود که اهمیت قابلیت ازدیاد طول بیشتر
از اهمیت استحکام بوده بطوری که چنانچه قابلیت ازدیاد طول یک لیف با استحکام بالا افزایش یابد
میزان پرزدهی پارچه تهیه شده از آن کاهش می یابد.


خرید و دانلود دانلود پژوهش رشته نساجی تاثیر خواص فیزیکی و مکانیکی الیاف پلی استر روی پرزدهی پارچه های فاستونی

ارزیابی اثر سیستم ERP بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بر اساس مدل RFM

چکیده

در عصر حاضر پیشرفت سریع و همه جانبه در تجارت و فناوری همراه با فضای فشرده رقابتی، تغییرات سریع محیطی را رقم زده است. در چنین شرایطی سازمان ها به منظور دستیابی به سود بیشتر باید به بهبود کارایی و اثربخشی عملکرد خود بپردازند. در حالی که بسیاری از سازمان ها با حجم وسیعی از اطلاعات مواجه هستند برخورداری از اطلاعات دیگر یک مزیت نخواهد بود بلکه استفاده بهینه از این اطلاعات دغدغه بسیاری از آنهاست، به همین دلیل سیستم های اطلاعاتی به عنوان یک ابزار تعیین کننده در راستای منافع شرکت ها به کار گرفته می شوند. در دهه های اخیر سیستم یکپارچه سازمانو مدیریت ارتباط با مشتریان نقش اساسی در کسب و کارها را بازی می کنند. به همین خاطر توجه بسیاری از تحقیقات بر ERP، CRM و ارتباط بین آنها متمرکز شده است. اگر چه اکثر این مطالعات جنبه ی نرم افزاری این ارتباط را مورد توجه قرار داده اند، اما سیستم ERP چقدر به مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان یک استراتژی کمک می کند؟ چقدر به کارگیری این سیستم، که بسیار هزینه بر است، بر وفاداری مشتری که ضامن سود بلند مدت سازمان است، اثر دارد؟ در این پژوهش رویکرد جدیدی برای توضیح ارتباط بین ERP و CRM معرفی می شود؛ هدف اصلی تحقیق، ارزیابی اثر سیستم یکپارچه سازمان بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک فاکتورهای مدل RFM می باشد. متدلوژی تحقیق، روش تحلیل سلسله مراتبی است و ارزیابی به صورت مطالعه ی موردی در صنعت خودروسازی انجام گرفته است. نتایج به دست آمده از مطالعه ی موردی نشان می دهد، سیستم ERP بر مشتریانی که بیشترین ارزش مبادله با سازمان را دارند، بیشترین اثر را گذاشته است.


اهداف و سوالات تحقیق

هدف اصلی: هدف اصلی این پژوهش ارزیابی تاثیر به کارگیری سیستم ERP در عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس شاخص های مدل FRM در شرکت تامین قطعات ایران خودرو (ایساکو) می باشد.

اهداف فرعی: اهداف فرعی تحقیق عبارتند از:

هدف فرعی 1: تعیین اهمیت و اولویت خرده سیستم های ERP مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان نسبت به هم در اثرگذاری بر عملکرد CRM.

هدف فرعی 2: تعیین میزان و چگونگی اثر خرده سیستم های ERP مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی هر یک از شاخص های عملکردی CRM نسبت به هم

هدف فرعی 3: تعیین میزان و چگونگی اثرپذیری طبقات مختلف مشتریان وفادار از این خرده سیستم ها نسبت به هم بر اساس فاکتورهای مدل RFM در سازمان مورد مطالعه می باشد.

سوالات اصلی تحقیق:

  • در سازمان مورد مطالعه چگونه سیستم ERP از طریق خرده سیستم های مرتبط با CRM بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان اثرگذار است؟
  • در سازمان مورد مطالعه اثر خرده سیستم های مذکور بر طبقات مشتریان وفادار بر اساس سه فاکتور مدل RFM به چه نحوی می باشد؟

 

1-6 ساختار گزارش تحقیق

این تحقیق در پنج فصل به شرح زیر تنظیم شده است:

فصل اول، در این فصل تبیین موضوع، ضرورت انجام، اهداف و رند کلی تحقیق مد نظر قرار گرفته است.

فصل دوم: در این فصل به مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخته شده است.

فصل سوم: در این فصل به تشریح روش تحقیق و روش گردآوری اطلاعات پرداخته شده است.

فصل چهارم: در این فصل ضمن معرفی سازمان مورد مطالعه، طرح ریزی تحقیق انجام می شود و به حل مساله ی پژوهش از طریق روش تحلیل سلسله مراتبی پرداخته و در نهایت نتایج محاسبات، تجزیه و تحلیل و با کمک اطلاعات حاصل نتیجه گیری شده است.

فصل پنجم: در آخرین فصل از فصول پنچ گانه این تحقیق، پس از بیان نتایج حاصل و ارائه پیشنهادهایی بر اساس آنها، محدودیت های تحقیق عنوان شده است.

 

 

 

‌تعداد صفحات 132 word

پرسشنامه منظور بررسی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت

پرسشنامه بررسی اثر سیستم ERP بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان

چکیده انگلیسی

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول- 1

کلیات تحقیق- 1

1-1 مقدمه 2

1-2 تبیین موضوع تحقیق- 3

1-3سابقه و ضرورت تحقیق- 3

1-4 اهداف و سوالات تحقیق- 9

1-5 مفروضات تحقیق- 10

1-6 ساختار گزارش تحقیق- 10

فصل دوم 11

پیشینه ی تحقیق- 11

2-1 مقدمه 12

2-2 مروری بر ادبیات تحقیق- 13

2-2-1 سیستم یکپارچه منابع سازمان (ERP) 

2-2-1-1 منابع ERP- 16

2-2-1-3 اجزاء تشکیل دهنده ی ERP- 20

2-2-1-4 عوامل موفقیت و شکست ERP- 21

2-2-1-5 ERP و مهندسی مجدد فرآیندها (BRP) 

2-2-1-6 یکپارچگی ERP با SCM و CRM (نسل جدید ERP) 

2-2-1-7 شرکت های ارائه کننده ی سیستم های ERP- 31

2-2-2 مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) 

2-2-2-1 مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک تکنولوژی- 38

2-2-2-2 مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه استراتژیک-- 40

2-2-2-3 عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان- 40

2-2-2-4 مزایای مدیریت ارتباط با مشتریان- 42

2-2-2-5 CRM و وفاداری مشتریان- 43

2-2-3 مدل وفاداری RFM- 54

2-2-4 جمع بندی و تحلیل شکاف- 56

فصل سوم 65

روش تحقیق- 65

3-1 مقدمه 66

3-2 روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) 66

3-2-1 استخراج وزن ها از ماتریس سازگار 70

3-2-2 استخراج وزن ها از ماتریس ناسازگار 70

3-3 نوع تحقیق و جامعه آماری آن- 72

3-4 روش تحقیق- 72

3-5 متغیرهای تحقیق- 74

3-6 روایی و پایایی- 75

3-6-1 روایی/اعتبار 75

3-6-2 پایایی- 75

فصل چهارم 78

طرح ریزی تحقیق و تحلیل نتایج- 78

4-1 مقدمه 79

4-2 معرفی سازمان مورد مطالعه 80

4-3 طرح ریزی تحقیق- 84

4-3-1 تشکیل درخت سلسله مراتبی تحقیق- 84

4-3-2 تشکیل ماتریس تصمیم و تعیین اهمیت (وزن) معیارها و زیرمعیارها 89

4-3-3 ترکیب ضریب اهمیت گزینه ها (ترکیب وزن ها) 97

4-4 یافته های تحقیق- 98

4-4-1 تبیین نتایج تحقیق و تحلیل آنها 99

4-4-2 نتیجه گیری- 104

فصل پنجم جمع بندی و ارایه پیشنهادات- 111

5-1 مقدمه 112

5-2 جمع بندی و ارائه ی پیشنهادات- 112

5-3 محدودیت های تحقیق- 114

منابع- 116

منابع فارسی- 116

منابع انگلیسی- 118

پیوست ها 120

پیوست 1- 120

پیوست 2- 122

پیوست 3- 123

Abstract 124

 

 

فهرست اشکال

شکل (2-1): مفهوم سیستم ERP. 16

شکل (2-2): منابع ERP. 18

شکل (2-3): اطلاعات ورودی به پایگاه داده ERP. 18

شکل (2-4): مدل یکپارچگی در نسل جدید ERP. 30

شکل (2-5): ارتباط بسته های سیستم.. 31

شکل (2-6): سهم بازار شرکت های ارائه کننده ی ERP. 34

شکل (2-7): مدلی پویا از رضایت مشتری.. 49

شکل (2-8): شش برداشت از مفهوم وفاداری.. 50

شکل (2-9): مدل شاخص رضایت مشتری اروپا 53

شکل (3-1): درخت سلسله مراتبی.. 68

شکل (3-2): مراحل تحقیق.. 74

شکل (4-1): درخت سلسله مراتبی تحقیق.. 88

شکل (4-6): اثر سیستم ERP در حوزه ی مدیریت ارتباط با مشتریان.. 105

شکل (4-7): اثر سیستم ERP بر عملکرد CRM در سازمان مورد مطالعه. 110

 

فهرست جداول

جدول (2-1): مطالعات پیشین.. 64

جدول (3-1): امتیازدهی به شاخص.... 69

جدول (3-2): جدول استاندارد شاخص R.I 71

جدول (4-1): وزن دهی به خرده سیستم های ERP. 89

جدول (4-4): وزن دهی اثر خرده سیستم مدیریت کیفیت بر شاخص های CRM... 90

جدول (4-5): امتیازات نمایندگی ها برای طبقه بندی آنها 92

جدول (4-6): خروجی اول نرم افزار SPSS. 93

جدول (4-7): میانگین هندسی امتیاز دهی مشتریان.. 94

جدول (4-8): خروجی دوم نرم افزار SPSS. 94

جدول (4-9): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. فروش – ک.د. پاسخگویی.. 95

جدول (4-10): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س.فروش- تصویر. 95

جدول (4-11): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. فروش –ک.د. محصولات... 95

جدول (4-12): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. لجستیک و ابنار- ک.د. پاسخگویی.. 95

جدول (4-13): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. لجستیک و انبار- تصویر. 96

جدول (4-14): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. لجستیک و انبار-ک.د. محصولات... 96

جدول (4-15): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. مدیریت کیفیت-ک.د. پاسخگویی.. 96

جدول (4-16): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. مدیریت کیفیت- تصویر سازمان.. 96

جدول (4-17): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. مدیریت کیفیت – ک.د. محصولات... 97

نمودار (4-2): درصد اثرگذاری خرده سیستم های ERP بر عملکرد CRM... 99

نمودار (4-2): درصد اثرگذاری خرده سیستم های ERP بر عملکرد CRM... 100

نمودار (4-3): اثرگذاری خرده سیستم ها بر شاخص های CRM... 101

نمودار (4-4): اثرگذاری خرده سیستم ها بر فاکتورهای RFM... 103

نمودار (4-5): میزان اثرپذیری فاکتورهای RFM نسبت به هم.. 103


خرید و دانلود ارزیابی اثر سیستم ERP بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بر اساس مدل RFM

دانلود پروژه توربوشارژر

فرمت :پاور پوینت

این سمینار شامل بخشهای زیر است:
  1. مقدمه
  2. روشهای تقویت موتور
  3. چرا توربوشارژر؟
  4. اجزاء اصلی و مکانیزم کار توربوشارژر
  5. مزایای توربوشارژر
  6. معایب و محدودیت های توربوشارژر
  7. رفع نواقص و انتخاب توربوشارژر مناسب
  8. ویژه گیهای طراحی و ساخت اجزاء مهم توربوشارژر
  9. نتیجه گیری

خرید و دانلود دانلود پروژه توربوشارژر