خرید انلاین مقاله بررسی مدیریت که در این مقاله به موضوعات تعریف و مفهوم مدیریت مدیریت کار تکنولوژی مدیریت سازمان . وظایف مدیریت مدیریت که همان سیستم اصلی و کلیدی سازمان است و کل سازمان را در بر میگیرد. و نیروی مدیریت حیاتیست که تمام اجزاء سازمان رابه هم پیوند می دهد.و دانش مدیریت به عنوان ارائه دهنده الگو ، روش و اندیشه یا نرم افزار پیشرفته معرفی شده است و مدیریت انسانی یعنی انسان در فعالیت هاحداکثر توان مفید خود را بکار برد.
بخشی از وظایف مدیریت:
1- هم آهنگ کردن نیروی انسانی ، مواد و منابع به منظور نیل به اهداف سازمانی با کارآیی و اثر بخشی.
2- ارتباط دادن سازمان با محیط خارج و پاسخ به نیاز اجتماع .
3- ایجاد جوی در سازمان که اعضاء بتوانند به اهداف فردی و گروهی نایل آیند.
4-اجرای وظایفی مشخص مانند تعیین هدف ، برنامه ریزی ، جمع آوری منابع ، سازمان دادن ، اجرا کردن و کنترل.
5- اجرای نقشهای مختلفی در ارتباط با افراد، اطلاعات و تصمیم گیری.
و... با تخفیف ویژه