طرح بازاریابی دفتر خدمات گردشگری پارسیان

عنوان: طرح بازاریابی دفتر خدمات گردشگری پارسیان 

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 27

شرح مختصر:

با عنایت به این که در دنیای امروز تغییرات با نرخ سرسام آور رخ می دهند ، امروز مثل دیروز نیست و فرداهم با امروز تفاوت زیادی خواهد داشت . ادامه دادن استراتژی کنونی مخاطره آمیز است واز سویی دیگر روی آوردن به استراتژی جدید هم کم مخاطره نیست .

پیشرفت فناوری، پدیده جهانی شدن و حذف مقررات ( در بسیاری از صنایع ) توانسته است بر مشتریان شرکتهایی که خدمات مسافرتی و توریستی را با نام و نشان تجاری مشهور در نقاط مختلف کشور و حتی فرا تر از آن هستند بسیار تأثیر گذار باشند .

شرکتها باید همواره خود را با این تغییرات سازگار نمایند و بکوشند تا به تقاضاهای جدید ناشی از تغییرات پاسخی مناسب ارائه نمایند . بازاریابهای معقول به نوبه خود باید در فعالیت های بازاریابی و ابزارها و روشهای خود تجدید نظر نمایند تا بتوانند همگام با این تغییرات با چالشهای امروز و فردا روبرو شده ومقابله نمایند .

بازاریابی و بازار شناسی با نیازهای اجتماعی و انسانی و تأمین این نیازها سروکار دارد و بازاریابی اثر بخش آن است که روشهای مبتکرانه را به کار بندد .

یکی از مهمترین اهداف بازاریابی این است که مشتری را بشناسد ، اورا درک کند تا بتواند کالا یا خدمتی مناسب با نیاز وی به او عرضه نماید. حال کمال مطلوب آن است که تلاشهای بازاریابی به خلق یک مشتری بیانجامد ، یعنی کسی که آمادگی خرید ویا درخواست ارائه خدمات دارد .

در واقع شناسایی مشتریان احتمالی و هدف قرار دادن آنها ، ایجاد رابطه تجاری با آنها ودر نتیجه ارائه خدمات ، جمع آوری اطلاعات و در پایان تخصیص بودجه مورد نیاز از دیگر خلاقیتهای یک بازاریاب به شمار می رود . ودر بازاریابی همت مضاعف او می تواند دستاوردهای بیشتری را بدنبال داشته باشد .

دفتر خدمات گردشگری پارسیان گشت بصورت مجازی طراحی و مدون گردیده است و با نام شرکت خدمات پارسیان گشت دارای تمپلت پلنی بر اساس اصول بازاریابی، اصول بازارشناسی و مدیریت بازار یابی در حد و توان و معلومات گرد آوری گردیده است و قابلیت اجرائی شدن در فضائی محدود ولی مکانیزه و مجهز به رایانه و خط اینترنت پر سرعت را دارا می باشد وبر اساس اهداف تعیین شده در صورت روند مطلوب در ارائه خدمات مسافرتی و خدمات جانبی آن آینده مطلوبی را در پیش رو خواهد داشت.

فهرست مطالب

مارکتینگ پلن دفتر خدمات گردشگری پارسیان گشت.. 2

1- مقدمه:2

2- تجزیه و تحلیل موقعیت.. 3

3- بازار هدف.. 9

4- مسائل و مشکلات و فرصت ها :11

5- اهداف بازاریابی.. 14

6- استراتژی های بازاریابی.. 15

7- تاکتیک های بازاریابی.. 17

8- اجرا و کنترل. 23


خرید و دانلود طرح بازاریابی دفتر خدمات گردشگری پارسیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.