طرح بازاریابی تولید ماء الشعیر

عنوان طرح: طرح بازاریابی تولید ماء الشعیر

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 20

شرح مختصر:

ایران با تولید بالغ بر 150 هزار تن جو از قابلیت ویژه ای در تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع مربوط به فرآوری این محصول کشاورزی برخوردار است . روند رو به گسترش تقاضای صنایع داخلی به عصاره مالت و هم چنین افزایش روز افزون مصرف ماء الشعیر (آب جو بدون الکل)در داخل کشور از دلایل مهم انتخاب این طرح سرمایه گذاری بوده است . این در حالی است که بدلیل مصرف بالای عصاره مالت در صنایع آب جو سازی در کشورهای همجوار ، می توان بازار مناسبی را نیز در این زمینه مورد مصالعه قرار داده و سهمی در آن کسب نمود .

فهرست مطالب:

1- مقدمه. 2

2- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 9

الف) محیط موقعیتی.. 9

ب) محیط خنثی.. 10

ج) محیط رقابت... 11

د) محیط شرکت... 11

راهبردهای SO.. 12

راهبردهای ST.. 12

راهبردهای WT.. 13

راهبردهای WO.. 13

3- بازار هدف.. 13

4- مسائل و مشکلات و فرصت ها :13

5-اهداف بازاریابی.. 15

6- استراتژی بازاریابی.. 15

7- تاکتیک های بازاریابی.. 17

8- اجرا و کنترل.. 19

9- خلاصه:20


خرید و دانلود طرح بازاریابی تولید ماء الشعیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.