آسیب شناسی ماساری (باز نویسی آیدین جوانی)

آسیب شناسی ماساری (باز نویسی آیدین جوانی)

از دیگر منابع مهم کارشناسی ارشد مرمت در درس آسیب شناسی , آسیب شناسی ماساری است که توسط آقای جوانی بازنویسی شده است. این جزوه در 60 صفحه برای شما دوستان عزیز آماده شده است .   در صورت بروز هر گونه مشکل در دانلود یا ایجاد هر سوال و درخواست منابع دیگر با این ایمیل تماس حاصل فرمایید.   maremat.4kia@yahoo.com...

دانلود نمونه سوال

پاورپوینت"اصول ، فنون و هنر مذاکره با گرایش مقررات قراردادی و معاهدات بین المللی "35 اسلاید

پاورپوینت"اصول ، فنون و هنر مذاکره با گرایش مقررات قراردادی و معاهدات بین المللی "35 اسلاید

•روانشناسی بازرگانی Business psychology   •ارکان مذاکره Negotiation Infrastructure   •اولویتهای مذاکرات Negotiation Priorities   •معیارهای مذاکراتی Negotiation Criteria • •فهرست پاره ای از منابع مطالعاتی References     اشکالات و عواقب مذاکره مبتنی بر مواضع   •استدلال روی مواضع به توافق های غیر معقول منتهی می شود. •استدلال روی مواضع ، زمان مذاکرات را طولانی و خسته کننده می کند. •استدلال روی مواضع ادامه روابط تجاری بین طرفین را به مخاطره می...

دانلود جزوه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار شهری و تقسیمات محله ای

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار شهری و تقسیمات محله ای

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار شهری و تقسیمات محله ای فرمت فایل: word تعداد صفحات: 65   واژه توسعه پایدار را اولین بار به طور رسمی برات لند در سال 1987 در گزارش (آینده ی مشترک ما) مطرح کرد. این واژه در مفهوم گسترده آن به معنی اداره و بهره برداری صحیح و کارا از منابع پایه، طبیعی، مالی و نیروی انسانی برای دستیابی به الگوی مصرف مطلوب است که با به کارگیری امکانات فنی و ساختار و تشکیلات مناسب برای رفع نیاز نسل امروز و اینده به طور...

دانلود نمونه سوال

جزوه ترجمه زبان شناسی فقه اللغه العربی

جزوه ترجمه زبان شناسی فقه اللغه العربی

جزوه ترجمه زبان شناسی ( فقه اللغه العربی ) به تعداد 79 صفحه pdf مناسب اساتید و دانشجویان زبان و ادبیات عربی   علم زبان شناسی و شناسایی زبان فقه اللغه در عصر جدید روش پژوهش در زبان ویژگی های زبان سامی ویژگی عای زبان عربی آواهای زبانی تغییر و تبدیل آوایی و ویژگی های آن بحث اشتقاق زبان عربی و طبیعت ساختارها و وزن ها وزن های ساختاری و کاربرد فنی آنها صیغه ه ا و اوزان در زبان عربی - تعداد و دسته بندی تعداد بناها در زبان عربی تاریخچه ساختمان...

آموزش زبان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریان

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریان فرمت فایل: word تعداد صفحات: 38   پیتر دراکر از صاحبنظران بزرگ علم مدیریت می‌گوید تنها یک هدف باارزش تعریف شده برای هر بنگاه اقتصادی وجود دارد و آن هدف رضایت مشتری است. مشتری کسی است که سازمان مایل است با ارزشهایی که می‌آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد. امروزه ارزش‌آفرینی برای مشتری در جهت تأثیرگذاری بر رفتار وی، از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش، چیزی است که شکلی را حل...

دانلود جزوه