SCIENCE-EARTH S ECOSYSTEMS

مناسب جهت تقویت زبان انگلیسی

1. What happens when one part of

an ecosystem changes?

2. Why can’t trees grow in

some grasslands?

3. Lemmings are able to live on

the tundra. Why?

4. You have read

about the importance of prairie dogs

in their habitat. Write to explain the

things that prairie dogs do to help

keep other living things alive.

5. Main Idea and Details A tropical

forest is one kind of ecosystem. List

some details from the book about

this forest.


خرید و دانلود SCIENCE-EARTH S ECOSYSTEMS

بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

عنوان تحقیق: بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 44

شرح مختصر:

1-1: تعریف بانک اطلاعاتی

بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از اطلاعات و داده های مرتبط به هم است. داده ها عبارتند از حقایق و ارقام یک موضوع خاص و اطلاعات عبارتند از نتابجی که ترکیب داده ها حاصل می گردد. سازمان ها معمولاً سیستم های اطلاعاتی خود را به دو صورت تشکیل داده از آن استفاده می کنند:

 الف) استفاده از سیستم های اطلاعات ساده:

در این روش داده ها در فایل های جداگانه ای قرار می گیرند و برای استفاده از داده‌های موجود در آن فایل، سیستم های جداگانه ای طراحی می شوند. به این نوع سیستم های اطلاعاتی، سیستم پردازش فایل ها می گویند. در این سیستم افزونگی وجود دارد که باعث آشفتگی می شود.

 ب)استفاده از بانک اطلاعاتی:

در این روش داده های موجود، به صورت مجتمع یا بانک مورد استفاده قرار می گیرد در چنین سیستمی کاربر می تواند بدون سردرگمی و با صرف وقت اندک، اطلاعات مورد نیاز خود را از داده های موجود در مجتمع اخذ کند.

فهرست مطالب

فصل اول

مفهوم بانک اطلاعاتی

1-1: تعریف بانک اطلاعاتی

1-2: مزایای سیستم بانک اطلاعاتی

1-3: معایب سیستم بانک اطلاعاتی

1-4: اجزاء تشکیل دهندة بانک اطلاعاتی

1-5: انواع بانک اطلاعاتی

1-6: هدف رابطه

1-7: نمودار ER (Entity relationship)

1-8: انواع رابطه

1-9: انواع کلید در مدل رابطه ای

1-10: مراحل بدست آوردن مدل ER تاکسی سرویس

1-11: نتایج

فصل دوم

مقدمات بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

2-1: راه اندازی اکسس

2-2: مشخصات فیلدها

2-2-1: نام فیلد

2-2-2: نوع فیلد

2-2-3: توصیف

2-2-4: خواص فیلد

فصل سوم

آشنایی با جدول (TABLE)‌های تاکسی سرویس


3-1: ایجاد جدول

3-2: ذخیره کردن ساختار جدول

3-3: اضافه کردن فیلد جدید

3-4: حذف فیلدهای جدول

3-5: ایجاد ارتباط بین جدول ها

فصل چهارم

آشنایی با تقاضا (Query) های تاکسی سرویس

4-1: مراحل طراحی تقاضا

4-2: ویرایش تقاضا

4-3: حذف جدول از تقاضا

فصل پنجم

آشنایی با فرم (FORM)های تاکسی سرویس

5-1: ایجاد فرم

5-2: ایجاد فرم با Form wizard

5-3: نتایج

فصل ششم

آشنایی با گزارش (REPORT)های تاکسی سرویس

6-1: ایجاد گزارش با Auto report

6-2: ایجاد گزارش با ویزارد

6-3: نتایج

 


خرید و دانلود بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

دانلود رایگان 7دلیل عدم موفقیت ceo همراه با راحل

توضیحات کتاب :

دانلود کتاب هفت دلیل عدم موفقیت سئو می توان گفت تقریباً اکثر عملیات های سئو با شکست مواجه می شود که دلیل این عدم موفقیت را می توان در توقعات بالا در کنار بودجه های کم دانست. همچنین تصمیمات اشتباه وب مسترها بر مبنای فرضیه ها به جای استفاده صحیح از آمار و ارقام و نیاز مصرف کنندگان باعث ایجاد اشتباه در این روند می شود.چه شما خودتان در حال مدیریت یک فرآیند سئو برای خودتان هستید و یا شخصی متخصص در این زمینه را برای این کار استخدام کرده باشید، بهتر است این ۷ سؤال را سرلوحه کارتان قرار دهید تا متوجه شوید مراحل کار شما به درستی انتخاب شده اند یا نه.

دلیل عدم موفقیت SEO و راهکارهای مقابله با آن ها

می توان گفت تقریباً اکثر عملیات های سئو با شکست مواجه می شود که دلیل این عدم موفقیت را می توان در توقعات بالا در کنار بودجه های کم دانست. همچنین تصمیمات اشتباه وب مسترها بر مبنای فرضیه ها به جای استفاده صحیح از آمار و ارقام و نیاز مصرف کنندگان باعث ایجاد اشتباه در این روند می شود.
چه شما خودتان در حال مدیریت یک فرآیند سئو برای خودتان هستید و یا شخصی متخصص در این زمینه را برای این کار استخدام کرده باشید، بهتر است این ۷ سؤال را سرلوحه کارتان قرار دهید تا متوجه شوید مراحل کار شما به درستی انتخاب شده اند یا نه.

۱- آیا اهداف واقع گرایانه ای را در در نظر گرفتید؟
تنظیم کردن اهداف غیر واقعی یا Unrealistic Goals در فرآیند سئوی شما، مثلاً تحت سلطه قرار دادن و انحصاری کردن تمام نتایج موتورهای جستجوی بزرگ از محصولات شما، معمولاً خیلی سریع به شکست منجر می شود.
در عوض، اگر برای کارتان اهداف واقعی و معقول در نظر داشته باشید می توانید به صورت تدریجی و مطمئن تر موفقیت های زیادی کسب کنید.
برای مثال، خیلی از کمپانی ها در صدد تبلیغ و عرضه چندین محصول هستند. این غیر واقعیست که شما بتوانید در زمانی کم همه محصولات یا سرویس هایتان را در نتایج جستجو به صدر جدول بکشانید و در رنکینگ جستجوی مربوط به این محصولات پیروز باشید. اما اگر واقع گرایانه برخورد کنید و با یک استراتژی درست قدم بردارید، می توانید یک محصول یا یک سرویس را به صورت خیلی بهینه تر شده و با کیفیت به بالای لیست نتایج برسانید و به عبارتی تمرکزتان را روی همین مورد بگذارید. بعد از کسب موفقیت و ثبت این محصول یا سرویس در یکی از موقعیت های عالی در موتورهای جستجو، می توانید به سراغ محصول یا سرویس بعدی بروید.
پس به خاطر داشته باشید که واقع گرایانه بودن یا غیر واقع گرایانه بودن خواسته های شما نقش مستقیم بر موفقیت اهداف شما خواهند داشت.

۲- آیا شما بازه زمانی و بودجه واقع بینانه دارید؟
یکی از موارد بزرگ و حائز اهمیت در رسیدن به موفقیت در زمینه مارکتینگ واقع بینانه بودن در زمان و بودجه است. بسیاری از شرکت ها و بیزینس ها زمان بندی و بودجه واقع بینانه ای برای فعالیت های سئوی خود ندارند. آن ها به جزئیات کار خاصی ندارند و در اسرع وقت نتایج فعالیتشان را می خواهند. همین عجله و بی توجهی آن ها باعث می شود تا این گونه شرکت ها بر روی پروژه های طولانی مدت سرمایه گذاری نکنند. در نتیجه، تنها چیزی که از این بیزینس ها دیده می شود سرمایه گذاری های کم و کوتاه و در اصل بی فایده است.
مشورت با یک متخصص SEO و یافتن بهترین بازه زمانی و بودجه عاقلانه و واقع بینانه یکی از قدم های بزرگ برای شروع و گسترش یک پروژه است. هر چه خواهان رقابت بیشتر در صنعت و کار خودتان باشید، مسلماً به زمان و بودجه بیشتری نیاز خواهید داشت. اگر شما فعالیت خود در SEO را با یک زمان بندی کوتاه شروع کنید، احتمالاً با شکست رو به رو می شوید چرا که شما از فرآیند سئو به صورت حرفه ای استفاده نکرده اید و متوجه موارد مورد نیاز برای یک فعالیت سودآور بلند مدت نشده اید.

۳- آیا کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کرده اید؟
بهینه سازی کلمات کلیدی اشتباه و نامربوط به بیزینس ها تقریباً رایج است و گاهی اوقات به شکست کامل فرآیند سئو می انجامد. نکته اینجاست که انتخاب کلمه کلیدی که خود شما به آن رسیده اید، حتی اگر فکر می کنید این کلمه نزدیک ترین رابطه با نوع فعالیت شما از دیدگاه کاربران را دارد، باز هم می توان گفت که شاید شما کلمه کلیدی درستی انتخاب نکرده اید.
کلمات کلیدی در ظاهر کلمات مرتبط با فعالیت ، برند و محتوای سایت شما هستند. اما انتخاب صحیح این کلمات بسیار بسیار حائز اهمیت می باشد. به این فکر کنید که کلمه انتخاب شده توسط شما توسط ده ها، صدها و شاید هزاران سایت دیگر نیز انتخاب شده باشد. پس، در حالت ایده آل بهتر است این مسئولیت را بر عهده آژانس ها و متخصصان این زمینه بگذارید. متخصصان سئو اگر ۱% یک کلمه را انتخاب کنند، ۹۹% بعدی را روی بررسی کردن آن کلمه و نتایج حواشی آن صرف می کنند. پس انتخاب یک کلمه کلیدی منوط به انتخاب یک کلمه بر اساس یک نوع فعالیت نیست. این پروسه کاری زمان بر و دقیق است. همچنین یکی دیگر از کارهای مهم در این زمینه، آنالیز و بررسی کلمات کلیدی رقبای موفق شما می باشد. فهمیدن اینکه رقبایتان از چه کلماتی استفاده می کنند نکته بسیار مهمی می باشد. با این حساب شما هم باید کلمه بهینه شده و صحیحی انتخاب کنید. پس اگر می خواهید سئوی شما دقیق و منظم انجام شود و کلمه کلیدی شما برای سایت شما نتایج انحصاری به دنبال داشته باشد بهتر است این نکات را در نظر بگیرید.

۴- آیا فعالیت شما منجر به کسب بازدید (ترافیک) صحیح شده است؟
اگر شما از کلمات کلیدی مناسب استفاده نکرده باشید، بنابراین شما هیچ ترافیک و بازدید کافی و مورد انتظاری دریافت نمی کنید. یک آزمایش سریع برای مشخص کردن این موضوع این است که محتویات موجود در سایت خود را از نظر ترافیک موتورهای جستجو حساب کنید. در این مورد شما باید نرخ پس رفت (Bounce Rate) سایت خود را بررسی کنید. اگر مقدار Bounce Rate برای بازدیدکنندگان سایت شما زیاد باشد، بنابراین به احتمال زیاد آنان نمی توانند آن چیزی که در سایت شما به دنبالش بودند را پیدا کنند. شما باید این مورد را با بهینه سازی محتوا مدیریت کرده و دسترسی کاربران و روبات های موتورهای جستجو را به بخش های مختلف سایتتان میسر سازید.

۵- آیا یک سایت حرفه ای دارید؟
یک فرآیند موفق سئو در یک سایت حرفه ای زمانی مشخص می شود که بازدید کنندگان به محض ورود به سایت شما به اصطلاح درگیر (Engage) شوند. تعامل بازدید کنندگان سایت شما با محتوای سایت شما در فرآیند سئو یک نکته بسیار عالی و حیاتی به شمار می رود. با این حساب می توان ملاک یک سایت حرفه ای را تعامل نزدیک بازدید کنندگان با آن سایت دانست. اگر یک سایت این ویژگی را نداشته باشد باعث بی اعتبار شدن برند آن سایت و بنابراین کاهش تعاملات و منفعت های بعد از آن می شود.
برای این که ببینید سایت شما در چه وضعیتی قرار دارد، شاید بهتر است این سؤالات را برای ارزیابی سایت خود در نظر داشته باشید :
۱٫ آیا سایت شما قدیمی و منسوخ شده است؟
۲٫ آیا به صورت حرفه ای و طبق اصول طراحی شده است؟
۳٫ آیا ساختار آن مناسب و مطابق با درک و فهم کاربران است؟
۴٫ آیا سایت شما از نظر دسکتاپ، تبلت و موبایل های هوشمند کاربر پسند (User-friendly) است؟
۵٫ آیا از کاربران سایت خود، بازخوردهای مثبت و منفی دریافت می کنید؟

۶- آیا کاربران (مشتریان) شما به مطالبی که در سایتتان منتشر می کنید اهمیت می دهند؟
عدم وجود تعامل سازنده بازدید کننده و در نتیجه عدم دریافت بازخورد صحیح می تواند به ارائه مطالبی که باعث شکست در پاسخگویی به نیازها و خواسته های کاربران است مربوط باشد.
برای جلوگیری از این پیشامد، مطالبی که باعث تجدید نظر موتورهای جستجو می شود را منتشر نکنید. در نگارش مطالب سایت خود از یک استراتژی استفاده کنید تا کاربران و مشتریان شما بتوانند جواب سؤالاتشان را در سایت شما بیابند.

۷- آیا تولید محتوای منظم برای سایتتان دارید و به دنبال پیشرفت آن هستید؟
داشتن یک روند تولید محتوای همیشگی برای سایتتان یکی از استراتژی های ‍بلند مدت سئو می باشد. برای رسیدن به یک فرآیند سئوی صحیح می توانید نکات ریز و ترفندهای موجود برای تولید محتوا را بیشتر بکار بگیرید.
اگر شما به تمام جوانب تولید محتوا اهمیت بدهید و همه جوانب را بررسی کنید، در این حالت می توانید خیلی سریع تر کمبودها را تشخیص داده و آن ها را برطرف کنید.

نتیجه گیری :
بیشتر فعالیت های سئو به شکست منجر می شود، اما اگر گفته های ما را جدی بگیرید برای شما اینطور نخواهد شد. اگر سؤالات گفته شده را بازبینی کنید و جوابشان را پیدا کنید، احتمالاً مسیر صحیح سئو را در پیش گرفته اید.

محصول خریداری شده خود را انتخاب کنید و برروی "خرید محصول انتخابی" کلیک کنید .
بعد از خرید موفق ، رسید خرید به همراه لینک دانلود محصول خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.


خرید و دانلود دانلود رایگان 7دلیل عدم موفقیت ceo همراه با راحل

پاورپوینت شبکه های با سیم

عنوان مقاله: شبکه های با سیم

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 97

قیمت: 1200 تومان

فهرست:

شبکه های محلی

پیکربندی شبکه های محلی

شبکه های محلی سوئیچی

عملکرد سوئیچ

روشهای پردازش فریم دیتا در سوئیچ ها

DHCP SERVER

شبکه های محلی مجازی

ارتباط شبکه محلی با اینترنت

شبکه WAN

مدیریت شبکه

پایش شبکه

یکپارچگی شبکه ها

عملکرد پراکسی سرور

و....

 


خرید و دانلود پاورپوینت شبکه های با سیم

فیزیک هالیدی چاپ دهم

فیزیک هالیدی کتاب مرجع دروس فیزیک پایه برای رشته های فنی مهندسی و علوم پایه در سراسر دنیاست. نسخه ارائه شده چاپ دهم (جدیدترین ویرایش) این کتاب بوده که در آن علاوه بر فیزیک کلاسیک، به مباحث فیزیک مدرن از جمله نسبیت، فیزیک اتمی، فیزیک هسته ای، ذرات بنیادی و ... نیز پرداخته شده است. مطالعه و حل تمرینات متنوع این کتاب درک بهتری از موضوعات مطرح شده فراهم می کند، لذا در اختیار داشتن آن برای دانشجویان عزیز و اساتید گرامی سودمند خواهد بود. 

زبان کتاب: انگلیسی

سال انتشار: 2014 

تعداد فصول: 44 

تعداد صفحات: 1450 

فرمت فایل: PDF

حجم فایل: 30 MB 

برای دریافت مجموعه کتاب و حل المسائل آن با تخفیف ویژه کلیک کنید!

 

در صورت نیاز به هر مقاله علمی (ISI) لطفا نام آن را به آدرس زیر ایمیل بزنید تا پس از 24 ساعت مقاله مورد نظر را در محصولات فروشگاه در قسمت مقالات لاتین برای دانلود و استفاده شما قرار دهیم.

Email: kamrani.farzin@gmail.com

Mobile: 09368098829


خرید و دانلود فیزیک هالیدی چاپ دهم