مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریان

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتریان فرمت فایل: word تعداد صفحات: 38   پیتر دراکر از صاحبنظران بزرگ علم مدیریت می‌گوید تنها یک هدف باارزش تعریف شده برای هر بنگاه اقتصادی وجود دارد و آن هدف رضایت مشتری است. مشتری کسی است که سازمان مایل است با ارزشهایی که می‌آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد. امروزه ارزش‌آفرینی برای مشتری در جهت تأثیرگذاری بر رفتار وی، از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش، چیزی است که شکلی را حل...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.