مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات گردشگری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات گردشگری

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات گردشگری فرمت فایل: Word تعداد صفحات: 120   در منابع مختلف با توجه به نوع فعالیت، نوع مخاطب و اهداف گوناگون شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد، تعاریف بسیاری از سوی متخصصان ذکر شده است. تعاریف موجود در کتاب‌های عربی تحت عنوان «الاعلان» و در کتاب‌های انگلیسی تحت عنوان «Advertising» آمده است. کتب لغت فارسی نیز تبلیغ را رساندن پیغام یا خبر و همچنین امری را به دیگران شناساندن، امری را خوب یا بد...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.