ساختار طرح بازاریابی موسسه مشاوره بازرگانی

عنوان طرح:ساختار طرح بازاریابی موسسه مشاوره بازرگانی اندیشه

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 26

شرح مختصر:

شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات و بازاریابی وارد عمل شده و برنامه ریزی ها و مطالعات لازم را برای دست یابی به اطلاعاتی در مورد موقعیت بازار و کالا انجام دهد. تمامی فعالیت‌های گروهی و انفرادی برای بازاریابی یک کالا باید حساب شده و در قالب‌های مشخصی تدوین شود و فعالیت‌های بدون مطالعه و برنامه‌ریزی باید حذف گردد. برای این منظور در بازاریابی هر کالا باید برنامه مربوط به آن کالا را با دقت و مطالعه فراوان تهیه کرد و در اختیار مدیران گذاشت تا تصمیم گیری های لازم را بر اساس آن انجام دهند.

موسسه اندیشه به عنوان مشاور در امر طرح های تولیدی و بازرگانی، فعالیت خود را به صورت تخصصی با تدوین طرحها و ارائه مشاوره های گوناگون به دفاتر و موسسات تولیدی و بازرگانی آغاز نموده است.

یکی از مسائل اساسی که مدیران و صاحبان دفاتر و موسسات تولیدی و بازرگانی را نگران می کند، پیش بینی احتمال چالش زایی دفاتر و موسسات خود، برای جامعه اقتصادی کشور با توجه به دانش و تجربه پایین این واحدها برای توسعه و سرمایه گذاری دربخش های نوین بوده است.

فهرست مطالب:

1- خلاصه اجرایی، مدیریتی و معرفی موسسه2

2- تجزیه و تحلیل محیطی3

3- بازار هدف10

4- مسائل و مشکلات و فرصت ها15

5- اهداف بازاریابی16

6- استراتژی بازاریابی17

7- تاکتیک های بازاریابی20

8- اجرا و کنترل25


خرید و دانلود ساختار طرح بازاریابی موسسه مشاوره بازرگانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.