مدیریت زمان

مدیریت زمان

قالب بندی: word

شرح مختصر:

راه های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد . برای قرنها مردم از حرکت ماه ، ساعت آفتابی ،اذان ،زنگ کلیسا برای تنظیم برنامه زمانی روزانه خود استفاده کردند تا اینکه درقرن دوازدهم راهبان کاتولیک ساعت هایی رابرای تنظیم فعالیت های خود ساختند .

درطول تاریخ تمدن ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته اند و این توجه دراین دوران نیز وجوددارد وعباراتی مانند ((وقت طلاست )) گویای این توجه است . جوامع امروزی جوامعی هستند که درآنها تعداد ساعات کافی درطول روز وجود ندارد وفناوری های نومحیطی فراهم آورده اند که تقریبا درمدت زمان کم می توان به خیلی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد وخیلی کارها راسریعتر وآسانتر انجام داد اما تمایل به سریعتر انجام دادن کارها وبیشتر کار انجام دادن روز به روز بیشتر می شود .

استفاده موثر و اثر بخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت درعرصه کار و زندگی است . مدیریت زمان شامل مجموعه ای از مهارتها برای کنترل کردن و استفاده بهتر از زمان است . این مقاله به تشریح مفاهیم واصول مدیریت زمان پرداخته و فنون و ابزاری راب رای مدیریت زمان در محیط زندگی و کار ارائه می کند .


خرید و دانلود مدیریت زمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.