

قسمتی ازمتن :
سرویس های وب ، نقطه عطفی در معماری برنامه های توزیع شده بر روی اینترنت می باشند . بدون شک، یکی از مهمترین تحولات در زمینه برنامه های توزیع شده ، مطرح شدن سرویس های وب است که تاثیرات فراوانی را در رابطه با وضعیت نرم افرار خصوصا" بر روی اینترنت بدنبال خواهد داشت . ما شاهد نقطه عطفی در ظهور نسل جدیدی از برنامه های کامپیوترهای با قابلیت استفاده بر روی بستر وب ، خواهیم بود که گفتمان برنامه ها در عرصه جهانی را محقق خواهد کرد ( تحقق آرزوئی بزرگ برای صنعت نرم افزار) .در مجموعه مقالاتی که بدین منظور نوشته خواهد شد به بررسی اصولی سرویس های وب و جایگاه آنان در فرآیند طراحی و پیاده سازی برنامه های توزیع شده پرداخته می گردد . در این راستا لازم است در ابتدا به مقاهیم اولیه برنامه های توزیع شده ، تکامل تدریجی برنامه های توزیع شده ، محدودیت های موجود در رابطه با معماری برنامه های توزیع شده ، رویکردهای متفاوت بمنظور طراحی و پیاده سازی برنامه های توزیع شده ، پرداخته گردد تا زمینه علمی مناسب، برای پرداختن به مفاهیم اولیه سرویس های وب فراهم گردد . قبل از ابداع کامپیوترهای شخصی، عملا" برنامه های توزیع شده ای وجود نداشته است . در آن دوران ، استفاده از کامپیوتر، شامل نشستن پشت یک ترمینال و برقراری ارتباط با یک سیتستم بزرگ (Mainframe) بود. با اینکه ترمینال ها در چندین ساختمان و یا حتی محل فیزیکی قرار می گرفتند ، ولی عملا" یک کامپیوتر مرکزی وجود داشت که مسئولیت انجام تمامی پردازش ها و ذخیره سازی داده ها را برعهده می گرفت
فهرست مطالب:مقدمه
تعریف برنامه توزیع شده
چرا به برنامه های توزیع شده نیاز داریم ؟
برنامه های توزیع شده و ارائه دهندگان سرویس
برنامه های توزیع شده و وب
مسائل مربوط به برنامه های توزیع شده سنتی
ملاحظات مربوط به طراحی برنامه های توزیع شده
معماری مبتنی بر RPC
فراخوانی همزمان توابع
ایجاد افزونگی
تجمع دردستیابی
balancing و بروز اشکال
اولویت بندی
برخورد با مسائل غیرقابل پیش بینی
معماری مبتنی بر پیام
پیام های غیر همزمان
افزایش حجم عملیات پردازش
Interoperability
اولویت نادرست پیام ها
استانداردهای وب
وجود مشکل در ارتباط با پروتکل های باینری
اینترنت و وب
مزایای HTTP
XML فرمتی مناسب برای داده ها
فایروال دوستانه
مسائل در ارتباط با وب
مقدمه
سرویس وب چیست ؟
عناصر اساسی سرویس های وب
بلاک های ساخت (Building - Blocks)
عدم وجود محدودیت در رابطه با اندازه یک سرویس وب
منابع ایستا یا برنامه های محاوره ای
ارتباط و همبستگی سرویس های وب
آینده سرویس های وب
پشته تکنولوژی وب و دات نت
مفاهیم اولیه سرویس های وب - بخش پنجمآینده سرویس های وب
پشته تکنولوژی وب و دات نت
مفاهیم اولیه سرویس های وب - بخش پنجم
Stand alone Listener
rs
Remoting .
Remoting . در مقابل سرویس های وب
ASP و برنامه های میزبان
معماری سرویس های وب ( بخش اول )
مقدمه
عناصر معماری مبتنی بر سرویس
ارتبا ط بین وظایف سه گانه
معماری سرویس های وب و معماری مبتنی بر سرویس
ارائه دهنده سرویس
سرویس دهنده وب
IIS و سرویس های وب
مصرف کننده سرویس
نمونه هائی از مصرف کنندگان سرویس وب
کارگزار سرویس وب
ارتباط بین کارگزار سرویس وب و ارائه دهنده سرویس وب
ارتباط بین کارگزار و مصرف کننده سرویس
ریجسترهای UDDI
مدل برنامه نویسی سرویس های وب
پروتکل های وب
فرمت عمومی داده
Stand alone Listener
rs
Remoting .
Remoting . در مقابل سرویس های وب
ASP و برنامه های میزبان
معماری سرویس های وب ( بخش اول )
مقدمه
آینده سرویس های وب
پشته تکنولوژی وب و دات نت
مفاهیم اولیه سرویس های وب - بخش پنجم
Stand alone Listener
rs
Remoting .
Remoting . در مقابل سرویس های وب
ASP و برنامه های میزبان
معماری سرویس های وب ( بخش اول )
مقدمه
عناصر معماری مبتنی بر سرویس
ارتبا ط بین وظایف سه گانه
معماری سرویس های وب و معماری مبتنی بر سرویس
ارائه دهنده سرویس
سرویس دهنده وب
IIS و سرویس های وب
مصرف کننده سرویس
نمونه هائی از مصرف کنندگان سرویس وب
کارگزار سرویس وب
ارتباط بین کارگزار سرویس وب و ارائه دهنده سرویس وب
ارتباط بین کارگزار و مصرف کننده سرویس
ریجسترهای UDDI
مدل برنامه نویسی سرویس های وب
پروتکل های وب
فرمت عمومی داده
تعداد مشاهده:
171
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.DOC
فرمت فایل اصلی: DOC
تعداد صفحات: 49
حجم فایل:218
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 12:02


مقدمه:
مبحث کنترل های داخلی در فصل پنجم، تفکیک وظایف بین کارکنان نجری سیستم دستی حسابداری را مورد بررسی قرار داده است. در چنین سیستمی، هیچ کارمندی مسئولیت کامل یک معامله را بر عهده ندارد، و کار هر فرد توسط فرد دیگری که یک جنبه دیگر از همان معاملا را انجام می دهد، کنترل می شود. تفکیک وظایف، از صحت مدارک و گزارشها اطمینان می دهد و منافع شرکت را در برابر تقلب و بی دقتی حفظ می کند. با کامپیوتری شدن سیستم شرکت، اجرای کارهایی که قبلاً بین افراد بسیاری تقسیم می شد به کامپیوتر واگذار می شود، از آنجا که کامپیوتر می تواند بسیاری از جنبه های مرتبط به هم معاملات را به سادگی انجام دهد، تلفیق عملیات و ادغام وظایف را نیز باید از آن انتظار داشت. برای مثال، کامپیوتر هنگام تهیه لیست حقوق و دستمزد می تواند با یک بار استفاده از پرونده اصلی، انواع وظایف مرتبط را انجام دهد. از جمله این وظایف، نگهداری پرونده های پرسنلی، شامل اطلاعاتی درباره رتبه کارکنان، نرخ حقوق و دستمزد، بیمه و سایر موارد مشابه، بخشی از وظایف تعیین ساعت کارکرد، تسهیم هزینه حقوق و دستمزد، و تهیه فیش و چک پرداخت حقوق و دستمزد است.باوجود ادغام وظایف متعدد در سیست کامپیوتری، به هیچ وجه از اهمیت کنترل های داخلی کاسته نشده است. عوامل اساسی مربوط به کنترل های داخلی رضایت بخش در سازمان های بزرگ، در مورد سیستم های کامپیوتری نیز مصداق دارد. با وجود تغییر در سازمان عملیات، باز هم تفکیک وظایف و تعیین صریح مسئولیت ها از عوامل اصلی و پا برجا کنترل های داخلی محسوب می شود. به هر حال، این مفاهیم سنتی کنترل، با کنترل های برنامه ای و سخت افزاری کامپیوترها، کاملتر شده است. در نشریات حسابرسی، کنترل های داخلی مربوط به سیستم های کامپیوتری اغلب به کنترل های عمومی یا کنترل های کاربردی طبقه بندی شده است. کنترل های عمومی به تمام موارد کاربرد کامپیوتر مربوط می شود و شامل مواردی مانند: الف) سازمان مرکز کامپیوتر، ب) روش های ایجاد، مستندسازی، آزمایش و تصویب سیستم اولیه و هر گونه تغییرات بعدی آن، پ) کنترل های تعبیه شده در سخت افزار (کنترل دستگاه های کامپیوتر) و ت) ایمنی پرونده ها و دستگاه هاست. از طرف دیگر، کنترل های کاربردی به سیستم های کاربردی حسابداری خاصی مانند سیستم حقوق و دستمزد کامپیوتری مربوط می گردد. کنترل های کاربردی شامل ضوابطی برای مطمئن شدن از قابلیت اطمینان اطلاعات ورودی، کنترل های پردازش و کنترل های گزارش های خروجی است.
فهرست مطالب:کنترل های سازمانی در یک مرکز کامپیوتر
مدیریت مرکز کامپیوتر
طراحی سیستم ها
ماهیت سیستم های کامپیوتری
سخت افزار
نرم افزار
برنامه نویسی
عملیات کامپیوتر
بایگانی برنامه ها و پرونده ها
آماده سازی اطلاعات
گروه کنترل اطلاعات
کنترل های سازمانی و تقلب کامپیوتری
دسترسی کارکنان مرکز کامپیوتر به دارایی ها
تقلب مدیریت
مستند سازی
کنترل های سخت افزار
ایمنی پرونده ها و تجهیزات
کنترل های اطلاعات ورودی
کنترل های پردازش
کنترل های اطلاعات خروجی
مسئولیت های کنترلی حسابرسان داخلی
امکانات آزمون همگام
کنترل در کامپیوترهای کوچک
ویژگی های سیستم های پیشرفته
مخابره اطلاعات
سیستم های مدیریت بانکهای اطلاعاتی
آثار کامپیوتر بر زنجیره عطف
ارزیابی ساختار کنترل داخلی توسط حسابرسان
کسب شناخت کافی از ساختار کنترل داخلی برای برنامه ریزی حسابرسی
برآورد احتمال خطر کنترل و طراحی آزمون های اضافی کنترل ها
پرسشنامه کنترل های داخلی برای سیستم های کامپیوتری
اجرای آزمون های اضافی کنترل های
حسابرسی پیرامون کامپیوتر
اطلاعات آزمایشی
برنامه های کنترل شده
تکنیک های تحلیل برنامه
علامت گذاری و پیگیری فعالیت ها
نرم افزار عمومی حسابرسی
نرم افزار عمومی حسابرسی و آزمون محتوا
یک نمونه استفاده از نرم افزار حسابرسی
برآورد مجدد احتمال خطر کنترل و طراحی آزمون های محتوا
مراکز خدمات کامپیوتری
بررسی های حسابرسان مرکز خدمات کامپیوتری
تعداد مشاهده:
214
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: DOC
تعداد صفحات: 36
حجم فایل:179
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 12:01


مقدمه:
در فصل قبل مشاهده کردیم که چگونه تکنولوژیهای تجارت الکترونیک، اساس اقتصادی برخی تجارتها را تغییر میدهد. در این فصل جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر میدهد بیان خواهیم کرد.در ابتدا، دو اثری را که گهگاهی با تکنولوژیهای اطلاعاتی قبلی مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسی میکنیم: تغییر توازن قدرت در یک صنعت و هماهنگی بهتر فعالیتها، درون و مابین شرکتها. سپس، سه اثر دیگری که مستقیماً روی حلقههای ارزش (value chins) صنعت که برتری زیادی به عنوان نتیجة تغییرات مهم در علم اقتصادِ تجارتی که بوسیلة اینترنت آورده شده است، دارد را بررسی میکنیم.این سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم یکپارچگی و تقارب دیجیتال حلقههای ارزش. گرچه این اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتیجة فوائد ویژهای که بوسیلة شبکة جهانی به ارمغان آورده شده، پر اهمیتتر شدهاند.
فهرست مطالب:مقدمه
تغییر قدرت صنعت
تهدید داوطلبان ورود جدید:
تهدید جانشینی:
قدرت معاملة خریداران:
معاملة قدرت عرضه کنندگان:
مسابقة رقابتی مابین دستاندرکاران موجود:
افزایش قدرت مشتریان:
تجزیه تحلیل سیستم ارزش:
واسطه زدائی / واسطه گری مجدد:
ایالتjANE BROOK :
نظریة هزینة معامله:
عدم اجماع/ اجماع مجر
اجماع مجدد
همگرایی دیجیتالی
تولید محتوا
توزیع:
بازیافت محتوا و پردازش
دو هدف مختلف آینده:
تأثیر بر روی صنایع جهانی:
فاکتورهای غیر اقتصادی
قابلیتهای سازمانی:
روابط مشتری و تأمین کننده:
مؤسسه گرایی:
بافت سیاست عمومی:
جمع
بندی
تعداد مشاهده:
155
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: DOC
تعداد صفحات: 37
حجم فایل:138
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 12:00


نام کامل :
شماتیک و سرویس منوال
SM-T116NU Galaxy Tab 3شماتیک و boardview تبلت در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می
شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل
نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک
تبلت می باشند .برای تعمیراتتبلت تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که
boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم
می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو
تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی
بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می
باشد چرا که مشکل سخت افزاری تبلت می تواند از مسیر های دیگر حتی یک
مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از
شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد
تعداد مشاهده:
328
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:9,275
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:56


نام کامل :
شماتیک و سرویس منوال
SM-J330F
شماتیک و boardview موبایل در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می
شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل
نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک
تبلت می باشند .برای تعمیرات موبایل تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که
boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم
می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو
تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی
بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می
باشد چرا که مشکل سخت افزاری موبایل می تواند از مسیر های دیگر حتی یک
مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از
شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد
تعداد مشاهده:
328
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:6,674
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:55